۱۲۱۹۳۵۳
۱ نظر
۱۵۹
۱ نظر
۱۵۹
پ

آقای رئیس‌جمهور و تلاشی دیگر برای پاریس

امانوئل مکرون پس از تاثیرگذاری در حفظ امباپه حالا از علاقه خود برای حضور زیدان در پاریس پرده برداشت.

فوتبال۳۶۰: امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در مصاحبه‌ای با رسانه «RMC Sports» از علاقه خود برای دیدن زین‌الدین زیدان اسطوره تیم ملی فرانسه بر روی نیمکت پاری‌سن‌ژرمن پرده برداشت.

مکرون در این مصاحبه در پاسخ به سوال خبرنگار در این رابطه گفت: «هنوز با زیدان صحبت نکرده‌ام اما به عنوان بازیکن و مربی او را بسیار ستایش و تحسین می‌کنم. او ۳ بار با رئال مادرید قهرمان اروپا شد؛ چیزی که آرزوی آن را برای باشگاه‌های فرانسه داریم. دوست دارم زیدان برای ارتقاء سطح فوتبال باشگاهی فرانسه به کشور بازگردد.»

مکرون در ادامه صحبت‌‎های خود در رابطه با علاقه‌اش به حضور زیدان در فرانسه گفت: «امیدوارم برای فوتبال باشگاهی و ملی فرانسه، زیدان به کشور بازگشته و هدایت یک باشگاه بزرگ را بر عهده بگیرد؛ اتفاقی که فوق‌العاده خواهد بود. برای ما مهم است بازیکنان بزرگی که پرورش داده‌ایم و در سطح ملی و بین‌المللی درخشیده‌اند، روزی به کشور بازگردند.»

تاثیرگذاری در حفظ امباپه

طی ماه‌های منتهی به تمدید قرارداد کیلیان امباپه با پاری‌سن‌ژرمن، امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه با تماس‌های تلفنی خود با این بازیکن جوان، او را به ماندن در پاریس ترغیب کرد؛ موضوعی که به گفته رسانه‌ها فرانسوی، روی ماندن این فوق‌ستاره تاثیرگذار بوده و در نهایت منجر به تمدید قرارداد امباپه با پاریسی‌ها به مدت ۳ فصل شد. مکرون در این باره به خبرنگاران گفت: «با امباپه صحبت کردم تا او را به ماندن در پاریس توصیه کنم. نقش من دفاع از کشورم است.»

جایگزین پوچتینو، شاید یک گزینه غیرقابل پیش‌بینی

با وجود علاقه مکرون و البته سران پاری‌سن‌ژرمن و شخص ناصر الخلیفی و حتی کیلیان امباپه به حضور زیدان روی نیمکت این تیم، با توجه به عدم علاقه زیدان به حضور در این تیم که طبق برخی گمانه زنی‌ها یکی از دلایل آن علاقه زیدان به تیم زادگاهش مارسی( دشمن دیرینه پاریسی‌ها) است، به نظر می‌رسد جایگزین پوچتینو یک گزینه غیرقابل پیش‌بینی باشد. رسانه‌‌های فرانسه در روزهای گذشته از «کریستوف گالتیه» سرمربی «نیس» به عنوان جایگزین احتمالی مائوریسیو پوچتینو نام برده‌اند؛ نامی که با توجه به تبلیغ زیاد پاریسی‌ها روی پروژه جدید و بزرگ برای قهرمانی در اروپا، کسی انتظار شنیدن آن را نداشت. اولین و تنها تغییر جدید و تقریبا قطعی در اردوی پاریسی‌ها که طی چند روز آینده رسمی می‌شود، حضور «لوئیس کمپوس» در سمت مدیر ورزشی باشگاه و جایگزینی او با لئوناردو برزیلی خواهد بود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      به این میگن رئیس جمهور به سر مربی تیم ها هم اهمیت میده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج