۱۲۱۹۳۵۷
۷۱۵
۷۱۵
پ

تراشیدن سر بازیکنان تیم ملی جنجالی شد

شهروند در مطلبی سرتراشیدن موی سر بازیکنان تیم ملی بسکتبال را نقد کرده است.

برترین‌ها: روزنامه شهروند در مطلبی، سرتراشیدن موی سر بازیکنان تیم ملی بسکتبال را نقد کرده است.

شهروند نوشته:

زمان زیادی از ویدیوی وایرال شده در فضای مجازی که طی آن یک ناظم مدرسه با قیچی موی شاگردانش را در حیاط مدرسه کوتاه می‌کند، نمی‌گذرد که یک اتفاق جنجالی مشابه این بار در تیم ملی بسکتبال نوجوانان رخ داده است.

تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران چند روزی است به کشور قطر سفر کرده تا از روز ۲۲ خرداد در رقابت‌های قهرمانی آسیا کار خود را شروع کند.

ماجرا از این قرار است که ظاهرا در جریان مسابقات غرب آسیا برخی بازیکنان تیم ملی نوجوانان بسکتبال هنگام برنامه‌های اردویی و تیمی کمی تاخیر داشتند و همین مساله موجب اعتراض محسن شاه‌علی، سرمربی تیم شده است.

در پیگیری‌های انجام شده مشخص می‌شود که دلیل تاخیر نفرات هنگام حضور در برنامه‌های اردویی و تمرینی زمانی بوده که آنها صرف پیرایش موهای خود می‌کنند. حتی گفته می‌شود در رختکن تیم بعد از یکی از مسابقات که تیم خوب کار نکرده، وقتی برخی بازیکنان بعد از دوش گرفتن در حال درست کردن موهایشان بودند، سرمربی تیم ناراحت شده و آنها را سرزنش کرده است.

تراشیدن سر بازیکنان تیم ملی جنجالی شد

در نهایت کار به جایی رسید که با تصمیم شاه‌علی، سرمربی تیم ملی بسکتبال، روز چهارشنبه دو آرایشگر به اردوی تیم ملی‌ می‌روند و در اقدامی عجیب موهای همه بازیکنان را یکدست از ته می‌تراشند تا دیگر آنها فکر و ذکرشان روی درست کردن موهایشان نباشد.

کوتاه کردن اجباری موی سر بازیکنان تیم ملی اقدامی است که هیچ کس آن را نخواهد پذیرفت. اگرچه بازیکنان تیم‌های پایه حرف‌شنوی بیشتری از مربیان و مدیران تیم‌ها دارند، اما اینکه از آنها سوءاستفاده شود و مانند پادگان و با تهدید به خط خوردن از تیم ملی، مربیان اجبارا موهای سر آنها را از ته بتراشند، اقدامی غیرمعقول و غیرمنطقی به شمار می‌رود. قطعا اهالی ورزش کشور منتظر واکنش فدراسیون بسکتبال به این اقدام زشت خواهند بود.

اگرچه با توجه به نزدیکی مسابقات شاید فعلا واکنشی به این موضوع شاهد نباشیم، اما بعد از پایان بازی‌ها بدون شک جواد داوری، رئیس فدراسیون و همکارانش باید در این خصوص به شفاف‌سازی بپردازند؛ مساله‌ای که در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته و موجب محکومیت‌های بسیاری شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج