۱۲۱۹۳۸۱
۱۴۱
۱۴۱
پ

انگلیس - ایتالیا: رویارویی دشمنان قدیمی در لندن

تیم ملی فوتبال انگلیس از ساعت ۲۳:۱۵ امشب در مسابقات دور گروهی لیگ ملت‌های اروپا در ورزشگاه خانگی تیم ولورهمپتون میزبان تیم ملی ایتالیا خواهد بود.

ایلنا: در یکی از دیدارهای یک طرفه‌تر بین دو دشمن قدیمی، آلمان و انگلیس در سال‌های اخیر، مردان گرت ساوت‌گیت نتوانستند بهترین فرم خود را ارائه دهند، اکنون در تلاش هستند تا پس از باخت اولیه خود به مجارستان جبران کنند.

شاگردان هانسی فلیک از طریق چرخش هوشمندانه یوناس هافمن درست پس از شروع مجدد به برتری رسیدند وی خطای نیکو شلاتربک روی هری کین باعث شد تا کاپیتان سه شیرها از روی پنالتی موفق به گلزنی شود.

کین اکنون تنها به چهار ضربه دیگر نیاز دارد تا از وین رونی در صدر جدول گلزنان تیم ملی انگلیس پیشی بگیرد، اما رتبه چهارم جایی است که سه شیرها در حال حاضر در گروه A قرار دارند، که در صورت ادامه، نشانه سقوط غیرمنتظره به لیگ B خواهد بود.

سوالاتی در مورد تاکتیک های ساوت گیت به ناچار به وجود آمد زیرا انگلیس برای اولین بار از سپتامبر ۲۰۱۸ بازی‌های متوالی را بدون برد پشت سر گذاشت و از آخرین بازی مقدماتی جام جهانی، سه شیرها در همین روند ناکامی حضور دارند.

ورزشگاه مولینوکس خالی مانند یک ومبلی شلوغ نخواهد بود، اما میزبان ۱۵ بازی را بدون شکست در خاک انگلیس پشت سر گذاشته و تیم ۱۱ نفره ایتالیا در تضاد کامل با تیمی است که ۱۱ ماه در لندن قهرمانی یورو را بالای سر برد.

تیم جوان آتزوری شجاعانه عمل کرد تا در هفته اول یک امتیاز برابر آلمان کسب کند، اما برخی از نام‌های شناخته‌شده‌تر با این کالاها آمدند تا اطمینان حاصل کنند که قهرمان اروپا در مقابل مجارستان به برتری می‌رسد.

نیکولو بارلا و لوکا پلگرینی قبل از گل به خودی جیانلوکا مانچینی به ثبت پیروزی امید بخشیدند اما آتزوری برای ثبت اولین برد خود در این تورنمنت خیلی تلاش کرد، اگرچه مسلماً باید بسیار راحت‌تر برنده می‌شد.

ایتالیا اکنون خود را به صدر جدول رده‌بندی رسانده، زیرا آنها تلاش می‌کنند تا برای دومین دوره متوالی به فینال راه پیدا کنند و بالا بردن جام لیگ ملت‌ها حداقل باعث تسلی پس از یک شکست ناامیدکننده دیگر در مقدماتی جام جهانی خواهد شد.

پیروزی آتزوری مقابل مجارستان نشان‌دهنده چهارمین پیروزی آنها از ۱۲ بازی در همه رقابت‌ها از زمان موفقیت آنها در یورو ۲۰۲۰ است، در حالی که آنها اکنون پنج بازی را بدون کلین شیت پشت سر گذاشته‌اند و اگر می‌خواهند امتیاز مثبتی کسب کنند، باید از تخصص‌های خارج از خانه خود استفاده کنند. در واقع، ایتالیا از سپتامبر ۲۰۱۸ در یک بازی خارج از خانه شکست نخورده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج