۱۲۱۹۴۷۶
۹۸
۹۸
پ

یوسفی: مهدوی‌کیا بماند تا اتفاق رویایی رخ دهد

آریا یوسفی می‌گوید تیم امید با کسب تجربه و ادامه همکاری با مهدوی‌کیا به یک تیم رویایی تبدیل می‌شود.

ورزش سه: آریا یوسفی می‌گوید تیم امید با کسب تجربه و ادامه همکاری با مهدوی‌کیا به یک تیم رویایی تبدیل می‌شود.

یوسفی: مهدوی‌کیا بماند تا اتفاق رویایی رخ دهد

آریا یوسفی پدیده جوان تیم سپاهان که در اردوی اخیر تیم ملی امید حضور داشت و در برابر ازبکستان نیز گلزنی کرد به خبرنگار ما گفت: حذف تیم امید هیچ توجیهی ندارد و واقعا اتفاق تلخی بود که رخ داد اما باید قبول کنیم قبل از بازی‌های رسمی بازی تدارکاتی خوبی برای تیم ملی امید مهیا نشده بود.

او درباره گلی که برابر ازبکستان به ثمر رساند بیان کرد: خدا را شکر در موقعیت خوبی قرار گرفتم و تلاش بچه‌ها را به ثمر رساندم. خوشحالم که توانستم در پست مهاجم نوک که از من استفاده شد مثمر ثمر باشم.

این بازیکن در مورد جوانگرایی در تیم امید عنوان کرد: شرایط بستن تیم ما به گونه‌ای بود که بتوانیم تجربه کسب کنیم. درست است نتایج خوب نبود ولی ما تجربه زیادی کسب کردیم و این مسئله در آینده به ما کمک خواهد کرد تا همه چیز را جبران کنیم.

یوسفی در مورد نداشتن بازی‌های دوستانه مناسب گفت: به جرأت می‌توانم بگویم نداشتن بازی دوستانه بزرگترین عامل نتیجه نگرفتن ما بود. وقتی بازی دوستانه انجام نشود نمی‌توانید تراز تیم‌تان را بسنجید و بدانید سطح تیم کجاست و سطح رقیبان به چه اندازه است و این کار را خیلی سخت می‌کند. الان در تیم بزرگسالان ما هم چنین شرایطی به‌وجود آمده است.

وی در مورد انتقاد از مهدی مهدوی‌کیا بیان کرد: اگر انتقادات به جا باشد به آینده فوتبال ما کمک می‌کند و ما هم درس می‌گیریم ولی اگر انتقادات شخصی و تصفیه حساب باشد، فوتبال ما متحمل ضرر و زیان زیادی خواهد شد. انشاالله دلسوزان فوتبال با آقای مهدوی‌کیا جلسه بگذارند و کمک کنند. حرف را همه می‌توانند بزنند و در عمل باید یک‌سری چیز‌ها را دید.

یوسفی در مورد اینکه تیم ملی امید در چه شرایطی می‌تواند به المپیک راه پیدا کند گفت: مطمئن هستم اگر تدارک خوبی چیده شود سطح تیم ما مشخص می‌شود و میزان آمادگی تیم را متوجه خواهیم شد‌. بازی دوستانه مهم‌ترین فاکتور برای آمادگی تیم است. اگر بازی‌های دوستانه و تدارکاتی نباشد کار بسیار سخت می‌شود. ما باید آمادگی خودمان و تیم‌های رقیب را با بازی‌های دوستانه اندازه‌گیری کنیم.

یوسفی یادآور شد: آقای مهدوی‌کیا روی نقطه نظر خاصی تیم را بستند و به‌خوبی تیم را می‌شناسند و برای مقدماتی المپیک و المپیک برنامه‌ریزی دارند. امیدوارم که به همکاری خود ادامه بدهند و این اتفاق هم در آخر منجر به یک نتیجه رویایی و صعود به المپیک شود.

این بازیکن جوان در مورد برنامه‌اش برای فصل آینده اظهار کرد: با باشگاه سپاهان قرارداد دارم و از همین جا از آقای نویدکیا تشکر و برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. همچنین از مدیریت باشگاه سپاهان به خصوص جناب ساکت ممنونم. در مورد فصل بعد هم اگر نیاز قطعی به من داشته باشند در خدمت‌شان هستم چون قرارداد دارم. در این مورد باید با باشگاه صحبت کنم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج