۱۲۱۹۵۱۰
۲۸۹
۲۸۹
پ

بدترین خبر برای بایرن پس از جدایی لوا

جاشوا کیمیش، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، می‌گوید از همین حالا به جدایی از بایرن فکر می‌کند و به بازی در کشورهای دیگر بی‌علاقه نیست.

ورزش سه: جاشوا کیمیش، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، می‌گوید از همین حالا به جدایی از بایرن فکر می‌کند و به بازی در کشورهای دیگر بی‌علاقه نیست. این خبر در حالی منتشر شده که پیش از این هم جدایی مرد اول تیم، رابرت لواندوفسکی قطعی شده بود.

بدترین خبر برای بایرن پس از جدایی لوا

جاشوا کیمیچ، هافبک آلمانی ملی‌پوش بایرن مونیخ، در یک مصاحبه اعتراف کرد که با فکر بازی کردن در کشوری خارجی وسوسه شده است. این خبر می‌تواند برای بایرن مونیخ در حکم شوک تلقی شود.

کیمیش زمانی که در رده سنی جوانان بازی می‌کرد باشگاه لایپزیش را ترک کرده و از همان زمان تا امروز عضو بایرن مونیخ بوده است. او در سال‌های اخیر به یکی از مهره‌های کلیدی باشگاه باواریایی تبدیل شده و حتی احتمال از دست دادن او می‌تواند خواب را از چشم‌های مدیران باشگاه برباید.

البته کیمیش برای اینکه صحبت‌های خود درباره احتمال جدایی از بایرن را تلطیف کند می‌گوید عجله‌ای برای این کار ندارد و منظورش جدایی فوری نیست. با اینحال کیمیش تایید می‌کند که در آینده به دنبال چالشی بیرون از مرزهای آلمان خواهد بود.

هافبک آلمانی در گفت‌وگو با So Foot در این‌باره گفت:" بازی کردن بیرون از آلمان چالش هیجان‌انگیزی می‌شود. نمی‌دانم تا یکی دو سال دیگر چه اتفاقی می‌افتد. باید صبر کنیم و ببینیم. من الان مربی خیلی خوبی دارم که ایده‌اش فوتبال تهاجمی است. اینجا در بایرن به من خوش می‌گذرد ولی یک جایی در پس ذهنم دوست دارم روزی افق‌های جدیدی را کشف کنم؛ چه از بعد حرفه‌ای و چه از لحاظ شخصی".

کیمیش اولین بار زمانی به عضویت بایرن درآمد که هنوز 20ساله نشده بود. او تا آن زمان با تیم لایپزیش تنها بازی در لیگ‌های دسته‌ پایین آلمان را تجربه کرده بود و با پیراهن بایرن بود که توانست وارد بوندس‌لیگا شود. او با وجود سن و سال کمی که داشت به سرعت توانست خودش را به‌عنوان بازیکن فیکس به بایرن تحمیل کند و از همان فصل اول حضور در این تیم به یک دارایی باارزش برای باواریایی‌ها تبدیل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج