اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۱۹۵۵۹
۱۴۹
۱۴۹
پ

عطایی: به بازیکنانم تبریک می‌گویم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ضمن تبریک به بازیکنانش به دلیل پیروزی برابر استرالیا، گفت: راه طولانی در پیش داریم و سعی می‌کنیم در این مسیر عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

ورزش سه: بهروز عطایی پس از بازی ایران برابر استرالیا و شکست سه بر یک این تیم اظهار کرد: مسابقه خوبی بود و خوشبختانه بازیکنان عملکرد خوبی در بازی امروز داشتند. با توجه به این‌که در مسابقه با هلند بد بودیم و نتوانستیم پیروز شویم، برگرداندن بازیکنان سخت بود اما کادر فنی و بازیکنان تلاش کردند وضعیت بهتر شود و بهتر از روز گذشته عمل کنند.

وی ادامه داد: به بازیکنان تبریک می‌گویم که از این رقابت سربلند بیرون آمدیم و پیروز شدیم. راه طولانی‌ای را در پیش داریم و سعی می‌کنیم در این مسیر عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به سطح بالای مسابقات لیگ ملت‌ها تصریح کرد: در این مسابقات جهانی پیروزی بر یک تیم با نتیجه سه بر صفر سخت است. استرالیا در ست سوم بهتر کار کرد و بازیکنان ایران کمی از فضای بازی در شروع و اواسط بازی خارج شدند و در نهایت ست سوم را واگذار کردیم، اما خوشحالم که بازیکنان می‌توانند در شرایط سخت خود را برگردانند. ست چهارم را با قاطعیت و امتیازهای قابل توجه به پایان رساندیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج