۱۲۱۹۷۴۸
۸۲
۸۲
پ

جزئیات ماجرای بدهی تراکتور به دنیزلی

باشگاه تراکتور از حدود دو ماه پیش به دلیل عدم پرداخت مطالبات مصطفی دنیزلی از فعالیت در نقل‌و‌انتقالات تابستانی محروم بوده است.

تسنیم: باشگاه تراکتور از حدود دو ماه پیش به دلیل عدم پرداخت مطالبات مصطفی دنیزلی از فعالیت در نقل‌و‌انتقالات تابستانی محروم بوده است.

جزئیات ماجرای بدهی تراکتور به دنیزلی

فدراسیون فوتبال امروز از بسته شدن پرونده شکایت مصطفی دنیزلی از باشگاه تراکتور در فیفا خبر داد و اعلام کرد پنجره نقل‌و‌انتقالاتی سرخپوشان تبریزی باز شده، اما ماجرا از چه قرار است؟

باشگاه تراکتور در زمان جدایی مصطفی دنیزلی از این باشگاه در آذر ماه سال 1398، طبق توافق با این مربی قرار بود مبلغ 250 هزار دلار را تا چند ماه بعد از زمان جدایی او به حسابش واریز کند، اما بدقولی باشگاه تبریزی باعث شد تا دنیزلی برای دریافت مطالبات خود سال گذشته به فیفا شکایت کند.

بر همین اساس نیز کمیته انضباطی فیفا باشگاه تراکتور را به پرداخت مطالبات این مربی محکوم کرده بود که عدم پرداخت این مطالبات باعث شد تا فیفا حدود دو ماه پیش پنجره نقل‌و‌انتقالاتی باشگاه تبریزی را ببندد.

باشگاه تراکتور نیز پس از این اتفاق، در اوایل ماه جاری اقدام به پرداخت مطالبات 250 هزار دلاری دنیزلی کرد و به این ترتیب امروز فیفا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و باشگاه تراکتور از باز شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی این تیم خبر داد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج