۱۲۱۹۷۹۷
۵۴۸۵
۵۴۸۵
پ

پیکه به نامزد جدیدش: تو ملکه من هستی!

جرارد پیکه و شکیرا در حالی از هم جدا شدند که هنوز حواشی این ماجرا ادامه دارد.

خبرورزشی: جرارد پیکه و شکیرا در حالی از هم جدا شدند که هنوز حواشی این ماجرا ادامه دارد.

پیکه به نامزد جدیدش: تو ملکه من هستی!

خیانت ادعایی جرارد پیکه به شکیرا یکی از موضوعاتی است که در حال حاضر بیشترین بحث را در رسانه‌های اسپانیایی برانگیخته است. هر روز اطلاعات و جزئیات بیشتری درباره فرد احتمالی که این فوتبالیست هفته‌هاست با او رابطه داشته منتشر می‌شود.

سایت اینفرمالیا جزئیات بیشتری را در مورد سومین شخص درگیر در رابطه این زوج فاش کرده است. در این گزارش، نگرش فوتبالیست سرشناس اسپانیایی به کسی که ممکن است شریک جدید زندگی او باشد، نیز مطرح شده است.

پیکه احتمالاً زن جوان مورد بحث را در یک کلاب شبانه در بارسلونا ملاقات می‌کرده است. برخی از اطلاعات نشان می‌دهد که او به عنوان پیشخدمت رستوران کار می‌کند و دوست دیگر بازیکن بارسلونا ریکی پوچ است. این رسانه فراتر می‌رود و فاش می کند که حروف اول نام و فامیلی این زن CC است. همچنین گفته می‌شود که او در کاتالونیا، منطقه ای که پیکه هم در آن قرار دارد، زندگی می‌کند. مدافع میانی باتجربه بارسلونا چیزی فراتر از یک رابطه عاشقانه ساده با این شخص دارد. صمیمیت بین این دو بیشتر از یک رابطه ساده و چیزی شبیه رابطه دو نامزد است.

طبق گفته این رسانه، شکیرا چندین نفر را برای تعقیب و زیرنظر داشتن مدافع میانی بارسا و پدر دو فرزندش استخدام کرده بود. به نظر می‌رسد در میان تمام معاشقه‌ها و مکالمه‌هایی که به گوش او رسیده، چیزی که بیشتر از همه به شکیرا آسیب رساند، رابطه‌ای بود که مدافع بارسلونا با پیشخدمت جوان داشته است. ظاهرا در یکی از مکالمات عاشقانه جرارد پیکه به دوست دختر جدیدش می‌گوید «تو بانوی اول (ملکه) من هستی»! و این حرف به شدت به شکیرا آسیب روحی می‌زند.

شکیرا و پیکه در حال جدایی هستند. تیم‌های حقوقی هر دو طرف در جست‌وجوی توافقی که برای هر دو رضایت بخش باشد، مذاکره خواهند کرد.

حضانت فرزندان این زوج به عنوان مشکل اصلی بین آن‌ها معرفی می‌شود. شکیرا قصد دارد به کشور دیگری نقل مکان و اسپانیا را ترک کند تا از سر و صدای رسانه‌ها دور شود و زندگی جدیدی را برای خود بازسازی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج