۱۲۲۰۲۶۱
۷۰۱
۷۰۱
پ

شکست پرگل فراعنه مقابل کره جنوبی

تیم ملی فوتبال مصر در دیداری تدارکاتی با نتیجه ۴ بر یک برابر کره جنوبی تن به شکست داد.

ورزش سه: تیم ملی فوتبال مصر در دیداری تدارکاتی با نتیجه ۴ بر یک برابر کره جنوبی تن به شکست داد.

تیم ملی فوتبال کره جنوبی که خود را برای حضور در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده می کند، ظهر امروز در دیداری تدارکاتی و در استادیوم جام جهانی سئول به مصاف مصر رفت و با نتیجه پر گل ۴ بر یک به پیروزی رسید.

پس از جدایی کارلوس کی روش از مصر، فدراسیون فوتبال این کشور تصمیم گرفت تا ایهاب جلال را به عنوان سرمربی فراعنه انتخاب کند اما نتایج اخیر فراعنه نه تنها تغییری پیدا نکرده بلکه بدتر هم شده است. آنها در نخستین بازی با سرمربی جدید و در مرحله مقدماتی جام ملت های آفریقا با یک گل از سد گینه گذشتند اما در بازی دوم با ۲ گل برابر اتیوپی مغلوب شدند.

شکست پرگل فراعنه مقابل کره جنوبی

مصر امروز در سئول به مصاف کره رفت و شکست سنگین تری را متحمل شد. آنها در روزی که ستاره هایی مانند محمد صلاح، محمد الننی، محمود ترزگه، حمدی فتحی، عمرو السویه و... را در اختیار نداشتند، به مصاف حریف آسیایی خود رفتند. در دقیقه 16 حرکت کیم جین سو از چپ و ارسال دقیق او به روی دروازه، با ضربه سر هوانگ یوی جو همراه شد و مهاجم بوردو فرانسه تیم میزبان را پیش انداخت.

دقایقی بعد، یوی جو در نقش گلساز ظاهر شد. کرنر ارسالی سون هیونگ مین از سمت راست به روی دروازه، در تیر یک به هوانگ یوی جو رسید و ضربه سر او در تیر دوم مقابل کیم یونگ گوون قرار گرفت و این بازیکن با یک ضربه سر، گل دوم را برای کره به ثمر رساند.

در دقیقه 38 مصر یکی از گل ها را جبران کرد. ارسال بلندی به روی دروازه با تعلل مدافعان کره همراه شد. پس از چند رفت و برگشت و برخورد شوت بازیکنان مصر به مدافعان حریف، باعث شد تا توپ مقابل مصطفی محمد قرار بگیرد و این بازیکن نیز با شلیکی محکم دروازه کره را باز کرد.

شکست پرگل فراعنه مقابل کره جنوبی

درحالیکه بازی با نتیجه دو بر یک در جریان بود، تیم میزبان در 5 دقیقه پایانی دو گل دیگر به ثمر رساند. پاس وونگ سام ایونگ پشت محوطه جریمه به سئونگ جو کیو رسید و این بازیکن با ضربه ای کات دار و دقیق توپ را به گوشه دروازه محمد الشناوی فرستاد تا کره ای ها به گل سوم دست پیدا کنند.

در لحظات پایانی بازی نیز ارسال کیم جین سو به روی دروازه با ضربه سر کیون چانگ هون وارد دروازه مصر شد تا کره جنوبی در نهایت با نتیجه 4 بر یک از سد مصر عبور کند.

شکست پرگل فراعنه مقابل کره جنوبی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج