۱۲۲۰۳۵۳
۲۸۶
۲۸۶
پ

منظور از محرمانه بودن نقل‌وانتقالات چیست؟

اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد در جلسه‌ای تاکید بر سیاست حفظ سکوت و محرمانه بودن اخبار نقل و انتقالات داشتند، آن هم وقتی که خبرهای نقل و انتقالات این باشگاه به راحتی در اختیار یکی از سایت‌های ورزشی قرار می‌گیرد.

ایسنا: باشگاه فولاد یکی از مجهزترین و به روزترین باشگاه‌های استان خوزستان و حتی باشگاه‌های فوتبالی در ایران محسوب می‌شود، باشگاهی که در تمام سال‌های حضور خود در لیگ برتر تلاش کرده تا حتی خود را از همه نظر از جمله سیستم اداری و باشگاه‌داری به باشگاه‌داری مدرن نزدیک کند اما همین باشگاه مدرن در سال‌های اخیر در اخبار فصل نقل و انتقالات به گونه‌ای عمل کرده که این سوال مطرح است که چرا باشگاه بزرگی چون فولاد اخبارش پیش از این‌که به صورت رسمی از طریق سایت باشگاه رسانه‌ای شود، در سایت‌های دیگر منتشر می‌شود؟ خبرهایی که اغلب بعد از چند روز نیز از طریق باشگاه تایید می‌شوند!

به گزارش ایسنا، جواد نکونام پیش از این‌که خوزستان را برای استراحت ترک کند، لیست بازیکنان مدنظر برای تقویت تیم و حتی لیست خروجی خود را به مدیریت باشگاه تحویل داد اما نکته مهم این است که این دو لیست خیلی راحت در همان سایت ورزشی نزدیک به باشگاه‌ و حتی پیج‌های ورزشی و شخصی افرادی که خود را علاقه‌مند به تیم فولاد می‌دانند منتشر و دست به دست شد. شاید تا این‌جای کار این موضوع اصلا عجیب نباشد و در باشگاه‌داری فوتبال ایران که فاصله بسیاری با باشگاه‌داری مدرن و حرفه‌ای دارد، امری عادی تلقی شود اما این موضوع در جایی اهمیت پیدا می‌کند که اعضای هیات‌مدیره باشگاه گرد هم می‌آیند و بر موضوعی عجیب تاکید می‌کنند.

اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد روز گذشته تشکیل جلسه داد؛ این جلسه یک خروجی جالب داشت" تاکید  بر سیاست حفظ سکوت و محرمانه بودن اخبار نقل و انتقالات" موضوعی که خود باشگاه پیش از این به آن پایبند نبوده و همین چند روز پیش بود که پیوستن سعید آقایی و احسان پهلوان به فولاد یا توافق با گزینه‌های دیگر از همین تیم از طریق یک سایت خبری منتشر شد، خبرهایی که خیلی‌ها معتقدند از طریق افراد خود باشگاه در اختیار برخی رسانه‌ها قرار می‌گیرد و مشخص نیست چرا این مهم اصلا با تاکید و سیاست اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد صدق نمی‌کند!

به نظر می‌آید سیاست‌های فعلی باشگاه فولاد به یک بام و دوهوا تبدیل شده است و این باشگاه اگر قرار است با رسانه‌ها ارتباطش از طریق سکوت مدیران و سایت باشگاه باشد، بهتر است این مهم عملا انجام شود نه‌ این‌که اخبار پیش از اطلاع رسانی دست جمعی به رسانه‌ها ابتدا از راه‌های مختلف درز پیدا کرده و به یک سایت ورزشی برسد و بعد در خروجی سایت این باشگاه قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج