۱۲۲۰۳۹۶
۳۵۶
۳۵۶
پ

مهاجم شش‌دانگ، تنها جای خالی یحیی

باشگاه پرسپولیس که شروع طوفانی در فصل نقل‎وانتقالات داشته امیدوار است پایان خوبی در این بازار مهم پیش فصل داشته باشد.

خبرگزاری میزان: تیم فوتبال پرسپولیس خیلی زود وارد بازار نقل‎وانتقالات شد تا مانند فصل گذشته دست خالی از این کارزار مهم خارج نشود. سرخ‌پوشان در همان ابتدا برنامه اصلی خود را روی تقویت دروازه خود گذاشتند و با توافق با علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی را به قفس توری خود برگرداندند تا خیالشان از این بخش که از قضا مهم‌ترین قسمت نیز هست و در فصل گذشته لطمات زیادی از این ناحیه خوردند، راحت شود.

پس از آن با توجه به ضعف موجود در سمت راست پرسپولیس با درخواست گل‌محمدی باب مذاکرات با دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع – هافبک راست سپاهان که یکی از بهترین‌های فصل قبل بود باز شد و خیلی زود اسماعیلی‌فر هم به جمع شاگردان گل‌محمدی اضافه شد.

پس از آن پرسپولیسی‌ها تمرکز خود را روی ترمیم خط دفاعی گذاشتند تا با پوشش اشتباهات گذشته مسیر را برای بازگشت به مسیر قهرمانی همراه کنند. در همین راستا مرتضی پورعلی‌گنجی نیز سرخ‌پوش شد تا یک ملی‌پوش دیگر نیز به سبد سرخ‌پوشان اضافه شود.

البته گل‎محمدی و همکارانش در این میان از جذب بازیکنان آینده‌دار نیز غافل نشدند و محمدمهدی احمدی وینگر و دفاع چپ تیم امید ایران از نفت مسجدسلیمان را جذب کردند و گفته می‌شود چند بازیکن امید و زیر ۲۳ سال دیگر از جمله امیر جعفری مدافع چپ و ۲۰ ساله شهرخودرو، عرفان شهریاری وینگر ۲۰ ساله پیکان، محمدحسین فلاح، محمد خدابنده‌لو و مهدی هاشمی‌نژاد از تیم امید هم در رادار سرخ‌پوشان قرار دارند.

در همین حال به صورت همزمان مذاکرات باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان در حال انجام است و گفته می‌شود قرارداد میلاد سرلک و سیامک نعمتی به زودی تمدید خواهد شد.

تا کنون جدایی حامد لک، سعید آقایی، شرزود تمیروف، منوچهر صفروف، وحدت هنانوف و رضا اسدی از پرسپولیس قطعی شده و نفراتی مانند رامین رضائیان، احسان پهلوان، علی شجاعی، علیرضا ابراهیمی، محمد شریفی و محمدمهدی مهدی‌خانی نیز در صف جدایی از این باشگاه قرار دارند. از حامد پاکدل و حتی عیسی آل‌کثیر نیز به عنوان دیگر گزینه‌هایی که یحیی گل‌محمدی برای فصل آینده روی آنها حساب نکرده، نام برده می‌شود.

در سوی مقابل از بازیکنانی نظیر امیر شهیم، سروش رفیعی، سعید صادقی، گئورگی گولسیانی و مهدی هاشمی نژاد در آستانه پیوستن به سرخ‌پوشان هستند که حضور رفیعی و گولسیانی تا حدود زیادی در این تیم قطعی شده و به زودی باید منتظر اعلام رسمی پرسپولیسی‌ها در این خصوص باشیم؛ هر چند وضعیت صادقی هنوز نامشخص است و گفته می‌شود از سرخ‌پوشان دور شده است.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد پازل تاکتیکی گل‌محمدی تا حدود زیادی تکمیل شده و بخش اعظمی از بازیکنان مورد نظرش در سریع‌ترین زمان ممکن جذب شده‌اند.

شاید تنها ناکامی سرخ‌پوشان را باید در جذب سعید صادقی آقای پاس گل لیگ و سجاد شهباززاده مهاجم کهنه‌کار سپاهان دانست که عملاً نمی‌تواند خللی به برنامه‌های گل‌محمدی وارد کند.

با این حال به نظر می‌رسد بعد از ترمیم دروازه، خط دفاعی و میانی نوبت به حساس‌ترین نقطه زمین یعنی خط حمله می‌رسد که گل‌محمدی و همکارانش اصرار به جذب یک مهاجم تراز اول خارجی دارند. در این میان چندین گزینه خارجی به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد شدند که پرونده برخی از آنها بسته شد و مذاکره با تعدادی دیگر همچنان ادامه دارد.

بعد از اینکه حضور شهباززاده در پرسپولیس تقریباً منتفی شد، موضوع جذب شهاب زاهدی مطرح شد. زاهدی در حال حاضر بازیکن زوریای اوکراین است و فصل گذشته هم به صورت قرضی در تیم پوشکاش مجارستان بازی کرد. گفته می‌شود باشگاه زوریا برای صدور رضایت‌نامه زاهدی یک و نیم میلیون دلار مشخص کرده که پرداخت این مبلغ عملاً از عهده باشگاه پرسپولیس خارج است.

پس از آن، گزینه‌های خارجی دیگری به پرسپولیس معرفی شدند که یکی از آنها کاسیانو مهاجم برزیلی ویزلا پرتغال بود، اما حضور این بازیکن حدود ۷۰۰ هزار یورو برای پرسپولیس هزینه داشت که مبلغ زیادی به نظر می‌رسد و عملا باید این انتقال را هم منتفی دانست.

با این حال باید منتظر رونمایی از مهاجم خارجی پرسپولیس ماند و دید در نهایت کدام مهاجم خارجی به جمع شاگردان گل‌محمدی اضافه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج