اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۲۰۸۱۱
۲۵۴
۲۵۴
پ

حرکت لالیگا برای جلوگیری از ثبت قرارداد امباپه

لالیگا به هر طریقی سعی دارد تا از ثبت قرارداد جدید کیلیان امباپه در اتحادیه فوتبال فرانسه جلوگیری کند.

ورزش سه: خاویر تباس، رئیس لالیگا دو روز پیش تایید کرد که شکایتی علیه دو باشگاه پی اس جی و منچسترسیتی تقدیم یوفا کرده است. تمدید قرارداد کیلیان امباپه با پی اس جی و رد پیشنهاد رئال از سوی ستاره فرانسوی، بهانه خوبی به لالیگا برای طرح این شکایت داد. تباس تاکید دارد که تمدید قرارداد هنگفت و نجومی امباپه با پی اس جی غیر قانونی است.

حرکت لالیگا برای جلوگیری از ثبت قرارداد امباپه

لالیگا حتی پا را فراتر گذاشته و اکنون از پی اس جی به دادگستری فرانسه نیز شکایت کرده است. هدف، ممانعت از ثبت قرارداد جدید ستاره فرانسوی در اتحادیه فوتبال این کشور است. این شکایت از طریق ژوان برانکو، وکیل فرانسوی به دادگستری ارائه شده است.

در صورتی که دادگستری فرانسه به نفع لالیگا تصمیم نگیرد، دادخواست به کمیسیون اروپا ارجاع خواهد شد و طرح شکایت در دیوان عدالت اتحادیه اروپا نیز منتفی نیست.

حرکت لالیگا برای جلوگیری از ثبت قرارداد امباپه

برانکو در این رابطه گفت:« ما به دنبال تصمیم جدیدی مانند قانون بوسمان هستیم که بازار انتقالات را از سال 1995 آزاد کرد. اکنون آنچه می خواهیم این است که بازار تنظیم شود و همچون لیگ اسپانیا، قوانین مالی مشخصی برای سایر لیگ ها تنظیم شود.»

برانکو 32 ساله توضیح داد که اولین ابتکار قانونی این خواهد بود که از آملی اودئا کاسترا، وزیر ورزش فرانسه بخواهیم تا مجوزهای قراردادی همه بازیکنان پاری سن ژرمن از تاریخ 25 ژوئن 2021، تاریخ آخرین بازرسی انجام شده توسط PSG امضا شده بود را لغو کند. این شامل قرارداد جدید امباپه با سرمایه گذاری 500 میلیون یورویی در طول سه سال و قرارداد لیونل مسی است که در آگوست 2021 توسط PSG امضا شد و آن نیز به درخواست گروهی از اعضای رسمی بارسلونا از همان زمان تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است. 

حرکت لالیگا برای جلوگیری از ثبت قرارداد امباپه

وکیل استخدام شده توسط لیگ اسپانیا اعلام کرد که در حال تنطیم یک درخواست تجدید نظر است تا اتحادیه فوتبال فرانسه از طریق اداره ملی کنترل و مدیریت(DNCG) از حساب های PSG بازرسی کند. 

برانکو در ادامه گفت:« امروز امباپه نمی تواند برای پاری سن ژرمن بازی کند. ما می دانیم که برنده شدن در دادگستری فرانسه دشوار خواهد بود، با توجه به اینکه خود امانوئل مکرون رئیس جمهور از امباپه خواسته است تا در پی اس جی بماند.»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج