۱۲۲۱۲۸۷
۸۸۹
۸۸۹
پ

پرسپولیس با این بازیکن درجه یک می شود

پیشکسوت پرسپولیس گفت: وضعیت فعلی پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات نشان می‌دهد کادر فنی و مدیریتی عزم شان را برای قهرمانی در فصل آینده جزم کرده‌اند.

خبرورزشی: پیشکسوت پرسپولیس گفت: وضعیت فعلی پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات نشان می‌دهد کادر فنی و مدیریتی عزم شان را برای قهرمانی در فصل آینده جزم کرده‌اند.

پرسپولیس با این بازیکن درجه یک می شود

محمدرضا مهدوی بازیکن اسبق پرسپولیس درباره فعالیت های اخیر باشگاه پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات اظهاراتی را مطرح کرد:

از شرایط پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات خبر دارید؟

فکر می‌کنم همه خبر دارند و کسی نیست که این روزها درباره خریدهای پرسپولیس و بازیکنان خوبی که جذب این تیم شده‌اند صحبت نکند.

به نظر شما کدام مهره ها بیش از همه به کار یحیی گل‌محمدی خواهند آمد؟

پرسپولیس فصل گذشته شرایط خوبی درون دروازه نداشت. حامد لک با این که سابقه خوبی در سالهای گذشته از خودش در پرسپولیس برجا گذاشته بود اما متاسفانه فصل قبل تمرکز لازم را نداشت. به ویژه در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان عکس العملی از خودش نشان داد که از یک دروازه‌بان حرفه ای کاملا بعید بود. به همین خاطر ترمیم دروازه یکی از مهمترین کارهای تیم پرسپولیس برای ورود به فصل آینده بود.

دروازه بان چقدر در یک تیم اهمیت دارد؟

برخی از مربیان معتقدند دروازه بان خوب ۷۰ درصد یک تیم است. بعضی ها دروازه‌بان را ۵۰ درصد تیم می دانند، ولی با میانگین همین دو درصد می‌توان گفت که چیزی در حدود ۶۰ درصد از توانایی های یک تیم می تواند به موضوع دروازه بانی ختم شود. هرچه دروازه بان بهتر باشد سیستم دفاعی و هافبک های دفاعی راحت‌تر و با اعتماد به نفس بیشتری کار می کنند. در نتیجه تیم کمتر گل می‌خورد و در نهایت تیم کمتر هم می بازد. به نظرم جذب علیرضا بیرانوند یکی از اتفاقات خوب در فصل نقل و انتقالات برای پرسپولیس بود.

پرسپولیس با این بازیکن درجه یک می شود

اما بیرانوند در این مدت عملکرد درخشانی نداشته است؟

طبیعی است دروازه بانی که از ایران به اروپا می رود کار برایش خیلی سخت است. معمولاً بازیکنان بعد از حضور در اروپا بیشتر موفق می‌شوند تا دروازه بانان! چون سبک کار دروازه بانی در اروپا تا حد زیادی با ایران متفاوت است. از طرفی بیرانوند قبلا با پرسپولیس بوده، قهرمانی با این تیم را تجربه کرده و این تیم را به خوبی می شناسد. به همین خاطر مطمئنم از این نظر دروازه پرسپولیس را بیمه خواهد کرد.

درباره سایر بازیکنان تازه وارد پرسپولیس چه صحبتی دارید؟

دانیال اسماعیلی فر از سپاهان به پرسپولیس آمد. سروش رفیعی هم از همان تیم آمد. این دو بازیکن در دفاع و هافبک هجومی جزو مهره های شناخته شده تیم سپاهان و لیگ برتر هستند که قطعاً می توانند در طول فصل کمک حال گل محمدی باشند. به ویژه در بحث دفاع دانیال اسماعیلی فرد می تواند نقاط ضعف پرسپولیس را پوشش بدهد. البته گیورگی گولسیانی هم از سپاهان گرفته اند که این خرید هم می تواند جزو خرید های طلایی پرسپولیس محسوب شود. با این شرایط می‌توان گفت تا حد زیادی سازمان دفاعی پرسپولیس وضعیت بهتری را نسبت به فصل قبل پیدا کرده است.

پرسپولیس با این بازیکن درجه یک می شود

برخی از پیشکسوتان با اشاره به مصدومیت قبلی زانو، خرید مرتضی پورعلی گنجی را خرید موفقی نمی‌دانند؟

اتفاقاً اصلا اینطور نیست. پورعلی گنجی از مهره های مورد اعتماد کارلوس کی روش در جام جهانی محسوب می شد و در هر سه بازی مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال به طور کامل برای تیم ملی بازی کرد. خیلی از فوتبالیست ها بعد از جراحی زانو در فوتبال محو می شوند اما خیلی دیگر هم بودند که با قدرت تر از قبل برگشتند. امیدوارم پورعلی‌گنجی فصل خیلی خوبی را در پرسپولیس پیش رو داشته باشد. چون هرچه او آماده تر باشد پرسپولیس در خط دفاعی و وضعیت بهتری خواهد داشت. در واقع یحیی دفاع تیمش را کوبید و از نو ساخت.

به طور کلی شرایط را برای پرسپولیس فصل بیست و دوم چطور می بینید؟

با روند حرکتی کادر فنی و مدیریتی در این مدت و با توجه به حضور پرقدرت پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات کاملاً مشخص است که این تیم برنامه های مهمی جهت کسب قهرمانی دوباره در لیگ برتر را دارد. پرسپولیس فقط اگر از نظر دروازه بان و مهاجم در فصل گذشته کمی مطمئن تر عمل می کرد قطعاً ششمین قهرمانی متوالی اش را هم می گرفت. حالا هم با جذب یکی دو مهره تهاجمی به ویژه یک فوروارد تمام کننده همه چیز این تیم درجه یک می شود. البته اصلا مهم نیست چون حالا با یک فصل استراحت پرسپولیس می تواند دوباره جایگاه قهرمانی اش را پس بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج