۱۲۲۱۳۷۵
۹۶
۹۶
پ

مورینیو برای حفظ این ستاره خواهد جنگید

با وجود تلاش منچستریونایتد و آرسنال برای جذب تامی آبراهام از آ اس رم، ژوزه مورینیو با آخرین توان برای حفظ مهاجم انگلیسی تیمش خواهد جنگید.

ورزش سه: این روزها گزارش‌های متعددی منتشر شده که نشان می‌دهد دو باشگاه لیگ برتری منچستریونایتد و آرسنال به دنبال جذب تامی آبراهام، ستاره انگلیسی آ اس رم، هستند. زمانی که ژوزه مورینیو سکان هدایت رم را به دست گرفت آبراهام از اولین بازیکنانی بود که او برای تیم جدیدش به‌خدمت گرفت. مورینیو آبراهام را با پرداخت ۴۰ میلیون یورو از چلسی خریداری کرد.

آبراهام برای مورینیو درخشان ظاهر شد. او برای جالوروسی در سری آ ۱۷گل و در تمامی رقابت‌ها ۲۷گل به ثمر رساند تا نشان دهد چه مهاجم درجه‌یکی است. تیم مورینیو اگر درخشش آبراهام در خط حمله نبود نمی‌توانست قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا را به‌دست بیاورد.

مورینیو برای حفظ این ستاره خواهد جنگید

روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت می‌گوید مورینیو، آبراهام را غیر قابل فروش اعلام کرده. خود آبراهام هم هیچ عجله‌ای برای ترک استادیو المپیکو ندارد و از بازی کردن زیر نظر مربی بزرگی مثل مورینیو کاملا راضی است. مهاجم انگلیسی خوب می‌داند به‌ندرت پیش می‌آید که مورینیو نسبت به یک بازیکن چنین حسی داشته باشد.

اگر با مخالفت مورینیو، تامی آبراهام امسال در رم ماندگار شود، سال آینده او فرصت خواهد داشت تا به تیم انگلیسی سابقش برگردد. آبراهام پرورش‌یافته آکادمی جوانان باشگاه چلسی است. اگر او تا سال آینده بازیکن رم باشد، چلسی طبق قرارداد خود با باشگاه ایتالیایی می‌تواند بند بازخرید او را فعال کرده و ستاره پرورش یافته توسط خود را به لندن برگرداند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج