۱۲۲۱۳۹۰
۲ نظر
۷۸۶
۲ نظر
۷۸۶
پ

رئیس‌جمهور، عامل حاشیه جدید تیم‌ملی

خبر دیدار مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش دو نفر از بزرگ‌ترهای تیم ملی با رییس‌جمهور رسانه‌ای شده اما دلیل این ملاقات و مفاد آن منتشر نشده است.

روزنامه اعتماد: خبر دیدار مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش دو نفر از بزرگ‌ترهای تیم ملی با رییس‌جمهور رسانه‌ای شده اما دلیل این ملاقات و مفاد آن منتشر نشده است. این اتفاق یک بدعت خطرناک است.  کسی به یاد نمی‌آورد که دو یا چند بازیکن تیم ملی به صورت اختصاصی با رییس‌جمهور دیدار کرده باشند. معمولا چنین ملاقات‌هایی یا به صورت دسته‌جمعی است یا با حضور رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی. با این حال طارمی و جهانبخش به تنهایی با سید ابراهیم رییسی دیدار کردند و همین ملاقات انواع و اقسام حواشی را اطراف تیم ملی به وجود آورده.

دلیل بروز شایعات، گمانه‌زنی برخی رسانه‌ها از تلاش برای تغییر در کادر فنی تیم ملی بوده است. گفته شده برخی بازیکنان در دیدار با حمید سجادی وزیر ورزش به او گفته‌اند دراگان اسکوچیچ کارایی لازم را ندارد. بعد شایعه شد وزارت ورزش و حتی بالاتر از آن دنبال تغییر در راس کادرفنی تیم ملی هستند. مساله‌ای که تکذیب شد ولی با ملاقات چند روز گذشته دوباره بحث رسانه‌ها و اهالی فوتبال شده. برخی رسانه‌ها هم گفتند بازیکنان برای پیگیری مسائل مالی و معافیتی و پاداش‌ها با رییس‌جمهور دیدار کردند.

دلیل این ملاقات هرچه باشد نتیجه‌ای جز ایجاد دودستگی و بدگمانی اعضای تیم نسبت به هم ندارد. امروز دراگان اسکوچیچ حق دارد بپرسد چرا باید بازیکنان تیم ملی تنهایی و در جلسه‌ای مخفیانه با رییس‌جمهور دیدار کنند؟ بازیکنان دیگر حق دارند نگران باشند که چه کسانی دارند برای تمام تیم تصمیم می‌گیرند. بالاخره برخی بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی انتخاب اسکوچیچ هستند و مثلا شاید با برگشتن کی‌روش دیگر در لیست قرار نگیرند. رییس فدراسیون که جرات اعتراض ندارد ولی اگر یک رییس فدراسیون مقتدر سر کار بود حتما باید نسبت به این مساله معترض می‌شد که چرا سلسله مراتب رعایت نشده.

باید از حمید سجادی وزیر ورزش و رییس‌جمهور پرسید آیا این حمایتی است که قرار بود از تیم ملی صورت بگیرد؟ که دو بازیکن را ببرند در جلسه‌ای خصوصی و نگویند در مورد چه مواردی بحث شده؟ آیا فوتبال هم تبدیل به مسائل مگو و شبه امنیت ملی شده که صورت‌جلسه‌هایش سری باقی بمانند؟  در روزهایی که ملی‌پوشان باید از هر زمان دیگری بیشتر روی یک‌دست بودن و همراهی‌ها مانور بدهند نهاد ریاست‌جمهوری با اقدامی غیرحرفه‌ای و سوال‌برانگیز آتش حاشیه‌ها را به جان تیم ملی انداخته است.  برای از بین بردن حواشی باید هرچه سریع‌تر دلیل برگزاری جلسه و موارد مطرح شده در آن به صورت شفاف رسانه‌ای شود. اگر بازیکنان از رییس‌جمهور و وزارت ورزش خواسته‌اند که سرمربی تیم ملی عوض شود باید همه مردم بدانند. این چیزی نیست که هواداران تیم ملی نسبت به آن نامحرم باشند. اگر هم بحث‌های دیگری مورد بحث قرار گرفته باید به گوش عموم برسد. همچنین آقای رییس‌جمهور باید متوجه باشد که از این پس سلسله مراتب را رعایت کند. مگر اینکه ایشان مشکلی نداشته باشند یک مدیر رده میانی بدون در نظر گرفتن جایگاه‌ها بتواند به صورت محرمانه با ایشان ملاقات کند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج با اصالت

      رفتن ناهار بخورن خخخخ

    • ناشناس

      نهار خوردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج