۱۲۲۱۴۸۳
۲۶۱
۲۶۱
پ

حجازی: در مسائل خصوصی دیگران کنکاش نکنید!

چند هفته قبل آتیلا حجازی با داشتن یک اسپانسر در کشور ترکیه جشن قهرمانی برای استقلال برگزار کرد که با حاشیه های زیادی همراه بود.

ورزش سه: چند هفته قبل آتیلا حجازی با داشتن یک اسپانسر در کشور ترکیه جشن قهرمانی برای استقلال برگزار کرد که با حاشیه های زیادی همراه بود.

در خصوص مراسم برگزارشده در ترکیه که بنرهایی منقش به لوگوی استقلال در آن وجود داشت با آتیلا حجازی، بازیکن و مربی سابق استقلال و فرزند اسطوره این باشگاه صحبت کردیم.

حجازی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: "هدف من برگزاری جشن برای استقلال بود و برای استفاده از لوگوی استقلال از باشگاه اجازه نگرفتم! در ایران در بسیاری از شهرها مدارس فوتبالی با نام استقلال مشغول کار هستند و تا الان  مشکلی هم وجود نداشته است."

در این مهمانی که جمعی از  پیشکسوتان باشگاه مثل علی فتح الله زاده، شاهرخ بیانی، همسر مرحوم‌ پورحیدری، محمد نوازی، فریبا، همسر مرحوم حجازی و.. حضور داشتند، مراسم جشن با بادکنهای آبی و سفید لوگوی باشگاه اسنقلال، عکسهای بزرگی از مرحوم حجازی و هولدینگ ساختمانی که اسپانسر برنامه بود، تزیین شده بود و همین مساله انتقادهایی را نسبت به سوء استفاده از لوگوی باشگاه به همراه داشت.

حجازی در این مورد می گوید: "دوست من که اسپانسر برنامه بود خالصانه این تیم را دوست دارد و از لحاظ مالی هم آدم بی نیازی هست و لزومی ندارد که بخواهد از لوگوی استقلال برای مطرح شدن کارش، استفاده کند! برای انجام هر کاری یک سری آدم مریض و عقده‌مند و مخالف وجود دارد. من ۸ سال هست که مهاجرت کردم برای همین ما جشن را در ترکیه برگزار کردیم. به هر حال اینجا ممکن هست آزادی هایی وجود داشته باشد. جشن ما در رستورانی کنار آب، برگزار شد و ممکن است در گوشه و کنار خارجی هایی هم حضور داشته باشند. بعضی ایراد گرفته بودند که چرا چنین اتفاقی افتاده است!"

او در‌ پاسخ به این سوال که آیا برای برگزاری جشن و یا استفاده از لوگوی باشگاه از مسوولین استقلال اجازه گرفته است یا خیر گفت: "اگر از لحاظ بعد حرفه ای سوال می کنید. من با هیچ کس صحبتی انجام نکردم ولی هدف و نیت من فقط برگزاری جشن بود و قصد منفی نداشتم ولی بعد از آن با باشگاه استقلال هماهنگ کردم که این هفته به تهران بیایم و جشنی را هم در تهران به مناسبت قهرمانی استقلال، برگزار کنم."

آتیلا حجازی در بخش دیگری از صحبتهایش با اشاره به فروش خط مرحوم ناصر حجازی در مزایده گفت: "چندی پیش دختر من به بیماری سرطان مبتلا شد و مادرم که فرد معتقدی هست گفت بهتر است این خط را بفروشیم و نذر کودکان سرطانی کنیم. وقتی من شماره را به مزایده گذاشتم اصلا فکر نمی کردم به مبلغی بالای یک میلیارد به فروش برسد. آن فرد از ما خواست که در چند قسط مبلغ را بپردازد، ولی من نمی فهمم چرا یک عده همه اش در کار مردم سرکشی می کنند. ما نگفتیم چه بخشی را صرف امور خیریه می کنیم پس بهتر است در زندگی خصوصی کسی کنکاش نکنیم."

انتخاب مربی استقلال بحث داغ این روزها فوتبال ایران است. حجازی با اشاره به اینکه فرهاد مجیدی بهترین تصمیم را گرفت، افزود: " بدون تردید استقلال برای قهرمانی در آسیا نیاز داشت که خیلی تقویت شود و اتقاقا امسال این تیم کار سختی در پیش دارد، مجیدی هم پیشنهادی داشت که از لحاظ مالی خوب بود پس تصمیم گرفت از این تیم جدا شود، اما یادمان باشد که هر فردی انتخاب شود باید هواداران صبور باشند و با یک باخت یا مساوی روی سکوها اعتراض نکنند امسال پرسپولیس خیلی تیم خوبی بسته و  تیمهای فولاد و سپاهان و گل گهر هم که همیشه جزو تیمهای خوب لیگ به حساب می آیند، پس استقلال کار سختی در پیش دارد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج