۱۲۲۱۶۱۱
۳ نظر
۷۶۷
۳ نظر
۷۶۷
پ

۲ پیشنهاد برای حاجی سابق پرسپولیسی‌ها

شاید برای بسیاری از هواداران فوتبال به‌خصوص پرسپولیسی‌ها که خاطرات خوبی از محمد انصاری، این مدافع بااخلاق دارند سوال باشد که انصاری فصل بعد در کدام تیم توپ می‌زند.

فرهیختگان: شاید برای بسیاری از هواداران فوتبال به‌خصوص پرسپولیسی‌ها که خاطرات خوبی از محمد انصاری، این مدافع بااخلاق دارند سوال باشد که انصاری فصل بعد در کدام تیم توپ می‌زند، مدافع چپ ۳۰ساله فصل پیش مس رفسنجان شاید فصل موفقی را همراه با این تیم پشت‌سر نگذاشته باشد اما همچنان روی بورس است و به‌لحاظ فنی مثل اخلاقی مورد تایید و توجه مربیان لیگ برتری قرار دارد. انصاری از دو تیم پیشنهاد دارد که البته برای اینکه بازارگرمی نباشد نام آن تیم‌ها را هم نمی‌شود از زبان او بیرون کشید! فقط اینکه پیشنهاد از جانب پرسپولیسی‌ها نیست چون یحیی اعتقادی به شاگرد سابق برانکو ندارد.

درباره انصاری و پرسپولیس یک نقطه مشترک دیگری هم وجود دارد و آن‌هم بدهی پرسپولیسی‌ها به این بازیکن است. مدافع بی‌حاشیه اسبق سرخ‌ها حدود سه‌میلیارد تومان طلب دارد که دوره مدیریت سمیعی، در حرکتی خیرخواهانه با باشگاه توافق کرد تا مطالبات او به یک خیریه واگذار شود تا این خیریه هم با استفاده از این مبلغ به ۱۵۰زوج کم‌بضاعت درقالب قرض‌الحسنه جهیزیه بدهد اما با گذشت زمان نسبتا طولانی هنوز این پول نه به حساب این بازیکن‌ واریز شده و نه به حساب مرکز خیریه.

با این حال محمد انصاری اهل جار و جنجال نیست و قصد ندارد از تیم سابقش شکایت کند. در شرایطی که بسیاری از مربیان و بازیکنان برای طلب چندده میلیونی مصاحبه‌های آنچنانی می‌کنند و کار به شکایت و شکایت‌کشی می‌کشد. رفتار نجیبانه این بازیکن هم جالب‌توجه است و می‌تواند یک الگو باشد‌؛ هرچند از مدیران پرسپولیس هم توقع می‌رود از شکایت نکردن او سوءاستفاده نکنند و مطالبات این بازیکن بااخلاق را بپردازند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیس

      حالا انصاری طلب دارد یاندارد به‌ توچه کیسه قلم به دست

    • ناشناس

      شیر مادرش حلالش واقعا انسان به تمام معناست حاجی انصاری

    • ناشناس

      لنگی چه ربطی داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج