۱۲۲۱۶۸۲
۲۸۰۳
۲۸۰۳
پ

سعید صادقی در مسیر قاسم دهنوی شدن!

سعید صادقی را هم استقلالی‌ها می‌خواهند، هم پرسپولیسی‌ها.

خبرآنلاین: هر سال همین است؛همین آش و همین کاسه.بازیکن ها که نه،مدیربرنامه های آنها خوب بازی را یاد گرفته اند.خیلی های شان چند کانال مجازی و هواداری هم دارند و هر کجا که باید،فشار لازم را می آورند.

قصه،یک قصه تکراری است و تعجبم از این است که چرا مدیران استقلال و پرسپولیس و چرا خیلی از با تجربه ها که دور و بر تیم هستند حواس شان به این چیزها نیست؟به بازارگرمی ها و به برنامه هایی که هدفمند چیده می شوند تا انتهایش به دریافتی بیشتر برسد؟

یک زمانی بازیکنی بود به نام قاسم دهنوی! در اوج بود و به قول خودمان ستاره.همه تیم ها هم این بازیکن را می خواستند و او هم همه این تیم ها را سرکار گذاشت.سالی که با مس درخشید در تیررس استقلالی ها قرار گرفت و حتی در تمرینات این تیم هم شرکت کرد اما چرخشی عجیب لباس تراکتور را بر تن این بازیکن پوشاند.

جالب این جاست که یک سال بعد،همه کارها برای پیوستن قاسم به سپاهان تمام شده بود.او همراه تیم به اردوی خارج از کشور هم رفت و در نهایت شب که همه خوابیدند و صبح بیدار شدند،دیدند که او لباس پرسپولیس را بر تن کرده است!

در این بین اگر عشق و علاقه به تیم از کودکی که در فوتبال ایران نخ نما شده است را کنار بگذاریم،بدون شک پول حرف اول را زده است و باز هم خواهد زد.

دیروز قاسم دهنوی ، امین قاسمی نژاد و خیلی های دیگر و امروز سعید صادقی و بدون شک فردا فوتبالیست دیگری با شرایط پیچیده تر. قصه کاملا روشن است و اگر جای مدیران استقلال و پرسپولیس بودم کارتی را روی زمین می انداختم که بازی به نفع دیگری تمام نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج