۱۲۲۱۹۳۳
۳۴۹
۳۴۹
پ

برومند: بیرانوند دوست خوب من است

گلر سابق آبی‌ها در مصاحبه‌ای جدید درباره سوء تفاهم یک کرکری اینترنتی پاسخ داد .

ورزش سه: پرویز برومند دروازه‌بان سابق استقلال که هنوز روی فرم و خوش سروزبان است، جزو کسانی است که باوجود تغییرات به ادامه روزهای خوش در استقلال امیدوار است. 

پیشکسوت استقلال در ابتدا راجع به پیوستن سرمربی جدید به این تیم گفت: تبریک می‌گویم به هواداران، یک مربی خوب و با دانش که فوتبالش هم خیلی خوب بود آمد و فکر می‌کنم نوید روز های خوب را می‌دهد. هواداران‌مان خیلی منتظر این روز بودند. یکی از سخت‌ترین کارهایی که در تیم‌داری وجود دارد انتخاب سرمربی است. این سکوت آقای آجرلو بالاخره جواب داد و این اتفاق افتاد.

او ادامه داد: لیگ‌مان به دلیل اینکه سال گذشته عقب افتاد و امسال به خاطر اینکه دوباره عقب نیفتد زودتر می‌خواهند شروع کنند این فرصت، فرصت کمی است و به لیگ‌مان لطمه می‌زند چون وقت بدنسازی آنچنانی وجود ندارد. سخت است که بلافاصله بعد از فرهاد مجیدی مربی انتخاب شود. این مدت زمانی که طول کشید طبیعی بود ولی کار برای این سرمربی سخت‌تر می‌شود و باید فشرده‌تر کار کند. هواداران ما نگران نباشند ولی تمام نگرانی‌ام این است که شاکله استقلال به هم بخورد. اگر شاکله استقلال به هم نخورد و دو، سه بازیکن اضافه شوند خوب می‌شود. مثلا یک هافبک وسط، یک پشت فوروارد و یک فوروارد شش دانگ اگر اضافه شود استقلال دوباره قهرمانی را تکرار می‌کند. 

برومند: بیرانوند دوست خوب من است

او در مورد جدایی احتمالی وریا غفوری گفت: امیدوارم که این اتفاق نیفتد. دوست دارم شاکله استقلال حفظ شود. آقای غفوری جزو بزرگان استقلال است و اگر این اتفاق رخ دهد تیم به حاشیه کشیده می‌شود که امیدوارم این اتفاق نیفتد و با یک تدبیر خاص آقای آجورلو این موضوع را مدیریت کند.

دروازه بان سابق استقلال  در مورد کری‌خوانی با علیرضا بیرانوند بر سر مسئله سعید صادقی گفت: من رابطه‌ام با بیرانوند خیلی خوب است و دوست عزیز من است. ایشان یک کری‌ای خوانده بودند و من هم کری خواندم. فرهنگ هواداران بالاتر از این حرف‌هاست که به خاطر یک کری اذیت شوند.

برومند در خصوص نقل و انتقالات پر سر و صدای پرسپولیس گفت: آنها یک مقدار کارشان مشکل‌تر می‌شود. من گفتم اگر استقلال شاکله‌اش را حفظ کند به لحاظ هماهنگی، ابزارش بهتر است. آنها چندین نفر اضافه کرده‌اند و تا هماهنگ شوند چندین هفته را قطعا از دست خواهند داد و استقلال این مشکل را ندارند. شخصیت قهرمانی در وجود استقلال است و نگرانی درباره این موضوع نخواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج