۱۲۲۲۰۶۵
۱ نظر
۴۸۰
۱ نظر
۴۸۰
پ

اسکوچیچ، نگرانی‌ها را بیشتر کرد

اسکوچیچ هدفش را صعود تیم ملی به مرحله بعدی جام‌جهانی اعلام کرد و تلویحا گفت که انتقادها برایش اهمیت ندارد تا هم نشان دهد مربی رویاپردازی است و هم نگرانی‌های اهالی فوتبال را بیشتر کند.

فرهیختگان: سه‌شنبه‌شب مصاحبه دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی فوتبال با عادل فردوسی‌پور منتشر شد و همه منتظر بودند صحبت‌های او را در این روزها که هجمه‌های زیادی علیه او وجود دارد و خیلی‌ها خواهان اخراجش هستند، بشنوند بلکه اوضاع کمی به نفع او تغییر کند. اسکوچیچ سعی داشت با آرامش به سوالات و انتقادهایی که از انفعال او در قبال کم‌کاری‌ها علیه تیم ملی می‌شود، پاسخ دهد. او حتی دست به افشاگری علیه عزیزی‌خادم زد و مدعی شد رئیس سابق فدراسیون فوتبال به‌خاطر اینکه احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد پیگیر یک نامه برای پاداش ملی‌پوشان بودند خواستار اخراج آنها از تیم ملی شد که سرمربی کروات زیر بارش نرفت. توجیهات اسکوچیچ درباره تصمیم‌ها و واکنش‌هایش اما نه‌تنها قانع‌کننده نبود که باعث افزایش ابهامات هم شد.

او اعلام کرد از وضعیت موجود گله دارد اما خیلی واضح تاکید کرد که قصد استعفا ندارد حتی اگر فدراسیون هیچ بازی دیگری برای تیم ملی فیکس نکند و اعلام کرد قرار نیست مانند مربیان قبلی مقابل فدراسیون بایستد و حق تیم ملی را بگیرد و ترجیح می‌دهد خودش دنبال پیدا کردن حریف بگردد! سرمربی تیم ملی اعلام کرد ۴۴ صفحه برنامه به فدراسیون داده و خواستار برگزاری مسابقه با قوی‌ترین تیم‌های ممکن شده، بااین‌حال همچنان می‌گوید با انجام بازی مقابل اروگوئه مخالفت کرده، چون مسافت زیادی باید طی می‌شده تنها برای یک مسابقه، آن هم درحالی‌‌که ایران قرار بود به کانادا برود و تنها یک مسابقه با این کشور برگزار کند و کسی یادش نمی‌آید در آن مقطع سرمربی کروات مشکلی با مسافت ایران تا کانادا داشته باشد! اسکوچیچ هدفش را صعود تیم ملی به مرحله بعدی جام‌جهانی اعلام کرد و تلویحا گفت که انتقادها برایش اهمیت ندارد تا هم نشان دهد مربی رویاپردازی است و هم نگرانی‌های اهالی فوتبال را بیشتر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      الان این کجاش ابهام داشت آقای کیروشیان ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج