جاباما
۱۲۲۲۶۲۴
۱۰۴۳
۱۰۴۳
پ

رونمایی آجورلو از پنج گزینه داغ استقلال

از دست دادن سعید صادقی می تواند برای استقلال و هوادارانش یک خبر بد باشد اما حالا باشگاه استقلال درصدد جذب چند مهره سرشناس است تا به نوعی جبران مافات کند.

خبرورزشی: استقلالی ها خیلی امیدوار بودند که سعید صادقی را جذب کرده و تیمشان را تقویت کننداما او به سمت پرسپولیس راهنما زده و قرار است فردا با این باشگاه توافق کند. آبی ها که حالا صادقی را از دست رفته می بینند،قصد دارند چند ستاره بزرگ را جذب کرده و جبران مافات کنند.

در همین راستا نام هایی چون یاسین سلمانی، محمد محبی، سامان فلاح، محمد نژاد مهدی و سعید عزت الهی در لیست کلی استقلال قرار گرفتند و قرار است زمینه جذب حداقل ۴ نفر آنها فراهم شود.

البته جذب امثال قایدی و دیاباته خیلی هزینه دارد اما استقلالی ها امیدوارند حداقل ستاره ای چون یاسین سلمانی را به جای سعید صادقی جذب کنند.

نکته مهم در ماجرای نقل و انتقالات استقلال این است که ساپینتو هیچ شناختی روی بازیکنان استقلال ندارد و باشگاه باید به جای او بازیکن بخرد که البته تا امروز در این مورد خوب عمل نکرده و فقط با شهباززاده که سنش بالا رفته و فصل خوبی هم در سپاهان نداشت، به توافق رسیده است.

 اما استقلالی ها امیدوارند از این ۵ نفر با ۴ بازیکن توافق کنند تا با تیمی پرمهره راهی لیگ جدید شوند. ضمن این که مذاکره جدی تر با بازیکنانی که قراردادشان تمام شده هم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج