۱۲۲۳۱۵۴
۱۸۱
۱۸۱
پ

خواسته ۸۰میلیونی بارسا تامین می‌شود

بر اساس برخی گزارشها منچستریونایتد پیشنهاد خود برای جذب فرانکی دی‌یونگ از بارسلونا را افزایش داده و به ۸۰ میلیون یورو رسانده.

ورزش سه: برخی رسانه‌ها در ساعات اخیر مدعی شدند منچستریونایتد در ادامه مذاکرات با بارسلونا برای جذب هافبک هلندی این تیم، فرانکی دی‌یونگ، مبلغ پیشنهادی خود را افزایش داده و جدیدترین پیشنهاد یونایتد، یک پیشنهاد ۸۰ میلیون یورویی است.

اریک‌ تن‌هاخ، سرمربی جدید منچستریونایتد، از زمان بدست گرفتن سکان هدایت این تیم، از مدیریت باشگاه خواست تمام تلاش خود را برای به خدمت گرفتن دی‌یونگ به کار ببندد. یونایتد بلافاصله دست به کار شد و مذاکرات دو باشگاه آغاز شد. اما تا این لحظه، پیچیدگی‌هایی در مذاکرات وجود داشته که مانع از به سرانجام رسیدن آن شده.

خواسته 80میلیونی بارسا تامین می‌شود

یونایتد اخیرا یک پیشنهاد 63 میلیون یورویی به بارسا ارائه کرده بود ولی باشگاه کاتالان این پیشنهاد را قابل قبول نمی‌دانست و خواهان افزایش رقم آن بود. بر اساس گزارش اخیر، منچستریونایتد برای راضی کردن بارسلونا راضی شده چند بند الحاقی به پیشنهاد قبلی اضافه کند و به این ترتیب مجموع رقم پیشنهادی یونایتد به 80 میلیون یورو رسیده.

این خبر خوبی برای بارسا خواهد بود چرا که کاتالانها از آغاز امیدوار بودند بتوانند در ازای واگذاری دی‌یونگ، دست‌کم مبلغی به اندازه پرداختی خود برای خرید او بدست بیاورند. بارسا در سال 2019 ستاره هلندی را با قراردادی 75 میلیون یورویی به خدمت گرفته بود.

منچستریونایتد با اینکه می‌دانست بارسلونا با وضعیت مالی بغرنجی که دارد تصمیم گرفته حتما دی‌یونگ را به فروش برساند، اما برای اطمینان خاطر دادن به تن‌هاخ در شروع دوران پیش‌فصل، حاضر شده رقم پیشنهادی‌اش را به 80 میلیون یورو افزایش دهد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج