۱۲۲۳۱۶۳
۱۲۰
۱۲۰
پ

انتقاد از کلوپ؛ ۵تعویض به نفع لیورپول و سیتی

یک فوتبالیست انگلیسی، یورگن کلوپ را عامل افزایش تعداد تعویض‌ها به ۵ تعویض دانسته و می‌گوید کلوپ با غر زدن‌های دائمی موفق شد حرفش را به کرسی بنشاند.

ورزش سه: آندروس تاون‌سند، بازیکن باشگاه اورتون، می‌گوید قانون افزایش تعداد تعویض‌ها در یک مسابقه، از سه تعویض به پنج تعویض، منصفانه نبوده و به نفع تیم‌های پربازیکنی مثل لیورپول است. او یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، را عامل اصلی تصویب شدن این قانون دانسته و می‌گوید کلوپ با غر زدن‌های دائمی‌اش موفق شد حرف خود را به کرسی بنشاند.

اورتون حریف همشهری و سنتی لیورپول است و هواداران دو تیم بندر لیورپول، دشمنی تاریخی و دیرینه‌ای دارند. به همین علت، انتقاد عجیب این هافبک اورتون از سرمربی رقیب بدون شک واکنش لیورپولی‌ها را به دنبال خواهد داشت.

انتقاد از کلوپ؛ 5تعویض به نفع لیورپول و سیتی

یورگن کلوپ بارها در مصاحبه‌های خود از نیاز به افزایش تعداد تعویض‌های در یک مسابقه گفت. در نهایت این قانون رسما به تصویب رسید و از فصل آینده تیمهای حاضر در لیگ برتر در هر بازی می‌توانند پنج بازیکن خود را تعویض کنند. این قانون بعد از شروع اپیدمی کرونا مورد استفاده قرار گرفت ولی از شروع فصل گذشته کنار گذاشته شده بود.

تان‌سوند در صحبت‌های خود علیه یورگن کلوپ گفت:" از اینکه یورگن کلوپ هر طور شده راهی پیدا می‌کند تا حرفش را به کرسی بنشاند خیلی خوشم می‌آید. او سالها بود که غرغر می‌کرد و خواهان افزایش تعداد تعویض‌ها بود".

هافبک اورتون در ادامه صحبت‌هایش گفت:" کلوپ آنقدر روی لیگ برتر فشار آورد تا آنها بالاخره تسلیم شدند و تعداد تعویض‌ها را به 5 رساندند. کلوپ احتمالا فصل آینده‌ در بازی‌های بزرگ از دو یا سه تعویض استفاده می‌کند ولی مهم این بود که به خواسته‌اش برسد. تیم‌های بزرگ مثل لیورپول و سیتی در بازی‌های بزرگ دو یا سه تعویض می‌کنند ولی در بازی با تیمی مثل کریستال پالاس یا برنتفورد که فقط دفاع می‌کنند وقت آن است که 5 نفر از بازیکنان در کلاس جهانی خودشان را تازه‌نفس به میدان بفرستند تا نتیجه را عوض کنند".

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج