جاباما
۱۲۲۳۲۲۱
۳ نظر
۷۷۸
۳ نظر
۷۷۸
پ

حمله شبانه به بهترین خط دفاع تاریخ

محمد دانشگر، مدافع محبوب هواداران استقلال با قراردادی ۳ساله به سپاهان پیوست

روزنامه همشهری: محمد دانشگر مدافع میانی استقلال که قراردادش با این باشگاه به پایان رسیده بود، در یک تصمیم غیرمنتظره و با عقد قرارداد ۳ساله به باشگاه سپاهان پیوست. بحث توافق این بازیکن با تیم اصفهانی در آخرین ساعات روز یکشنبه بازتاب گسترده‌ای در صفحات مجازی و رسانه‌ها داشت و اکثر هواداران استقلال هم تصور می‌کردند این خبر تکذیب شود ولی درنهایت صفحه رسمی باشگاه سپاهان ساعت۱۴روز گذشته از این خرید پرسروصدا رونمایی کرد تا اصفهانی‌ها بعد از میلاد زکی‌پور از دومین خرید خودشان رونمایی کنند. این اتفاق در حالی رخ داد که استقلال ظاهرا برای تمدید قرارداد، تماسی با دانشگر نگرفته بود و سپاهانی‌ها بعد از جدایی ولسیانی از فرصت استفاده کرده و مدافع ۲۸ساله استقلال را به خدمت گرفتند.

در مورد جدایی دانشگر از استقلال گمانه‌زنی‌های زیادی مطرح است. از روز گذشته این شایعه ایجاد شده که مدیران استقلال علاقه چندانی برای تمدید قرارداد این بازیکن نداشتند و با منتظر نگه داشتن این بازیکن و عدم‌تماس با دانشگر، زمینه را برای جدایی او فراهم کردند. هر چند دانشگر در زمان حضورش در استقلال چندبار حاشیه‌های مختلفی را ایجاد کرد ولی او در بین هواداران این تیم بازیکن محبوبی بود، خصوصا بعد از گلی که در دربی برابر پرسپولیس به ثمر رساند.

انتقاد شدید هواداران

بعد از رسمی شدن حضور دانشگر در سپاهان، هواداران استقلال به‌شدت مدیران این باشگاه را مورد انتقاد قرار داده‌اند. این باشگاه هنوز غیراز سجاد شهباززاده بازیکن جدیدی را به خدمت نگرفته و جدا از محمد دانشگر حالا با خطر جدایی چند بازیکن هم مواجه است. پایان قرارداد رافائل سیلوا، عارف غلامی و روزبه چشمی نگرانی‌هایی را برای طرفداران استقلال ایجاد کرده که مبادا تیم قهرمان فصل قبل که تنها 10گل خورده در 30بازی را در کارنامه‌اش به ثبت رسانده در خط دفاعی با کمبود شدید بازیکن مواجه شود. با این حال، مدیران استقلال در تلاش هستند تا هر چه زودتر قرارداد این بازیکنان را تمدید کنند. غلامی که یکی دو پیشنهاد از اروپا دریافت کرده و همین موضوع او را در یک دوراهی قرار داده است. استقلال با رافائل سیلوا نیز به توافق نرسیده و همچنان مشغول چانه‌زنی در مورد مسائل مالی است.

گزینه‌های جذب مدافع

استقلال برای تقویت خط دفاعی‌اش درصدد جذب یک مدافع میانی است و آبی‌پوشان در حال مذاکره با چند بازیکن هستند. جدی‌ترین گزینه استقلال محمد نژادمهدی بود که دیروز به‌مدت 2 فصل دیگر قراردادش را با سپاهان تمدید کرد. حالا رایان تفضلی، امیرمهدی جانملکی و آرمین سهرابیان گزینه‌های استقلال برای جذب مدافع هستند، این در حالی است که مدیران باشگاه همچنان روی جذب امید حامدی‌فر هم نظر دارند و این بازیکن در پست دفاع هم می‌تواند بازی کند.

سپاهان همچنان خرید می‌کند

سپاهان که با جدایی محرم نویدکیا موضعی منفعلانه در بازار نقل‌وانتقالات داشت و 4بازیکن از این تیم راهی استقلال و پرسپولیس شده بودند، با شوک به استقلال و جذب محمد دانشگر با قراردادی 3ساله شروعی توفانی در پنجره تابستانی داشته و البته میلاد زکی‌پور از گل‌گهر را هم جذب کرده است. خریدهای این تیم در پست‌های مدنظر مورایس، همچنان ادامه پیدا خواهد کرد. این در حالی است که می‌گویند سپاهان 4بازیکن خارجی هم جذب خواهد کرد. آنها برای تقویت خط دفاع با آرمین سهرابیان هم در حال مذاکره هستند.

ملاقات کاوه با ساکت

کاوه رضایی مهاجم سابق استقلال هم که در چند سال گذشته در اروپا فوتبال بازی کرد، با پیشنهاد رسمی باشگاه سپاهان مواجه شده است. این بازیکن دیروز مذاکره‌ای حضوری با محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه داشت تا طرفین درخصوص نحوه همکاری و عقد قرارداد با یکدیگر صحبت کنند. اگر سپاهان با رضایی توافق کند از این خرید هم رونمایی خواهد کرد، این در حالی است که سپاهانی‌ها برای تقویت خط حمله درصدد جذب یک یا 2 مهاجم هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      دانشگر دیگه پیر شده و خیلی وقتها نیمکت نشین بود!!!

    • ناشناس

      داداشیا

    • بی نام

      دانشگربه دردنمیخورد همش حاشیه بودهشت تاکارت قرمزگرفت درلیگ بیست یکم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج