اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۲۴۱۷۲
۳ نظر
۴۵۶
۳ نظر
۴۵۶
پ

به بهانه خداحافظی سیدجلال؛ گلادیاتورها نمی‌میرند

کاپیتان باتجربه و پرافتخار قرمزها که سابقه بازی در تیم‌های ملوان بندرانزلی، سایپای تهران، سپاهان اصفهان، نفت تهران و الاهلی قطر را هم در کارنامه دارد با ۱۱۵بازی برای تیم‌ملی ایران هم یکی از معدود بازیکنان باشگاه صدتایی‌های تیم‌ملی به‌شمار می‌رود و مجموع این افتخارات او را تبدیل به یکی از ستارگان ماندگار فوتبال ایران کرده است.

فرهیختگان: بازیکنان زیادی در فوتبال‌مان سراغ نداریم که تا حوالی ۴۰سالگی در سطح اول فوتبال بازی کنند و در آخرین روزها هم در اوج باشند. بازیکنانی مثل علی پروین، محمد پنجعلی، رضا عنایتی، سهراب بختیاری‌زاده و البته سیدجلال حسینی. کاپیتان فصل‌های اخیر پرسپولیس که رکورد دست‌نیافتنی ۹قهرمانی در لیگ‌برتر (۵قهرمانی با پرسپولیس، ۳قهرمانی با سپاهان و یک‌قهرمانی با سایپا) را به‌خود اختصاص داده درحالی که پیش‌بینی می‌شد یک فصل دیگر به بازی در لیگ برتر ادامه دهد درنهایت تصمیم گرفت کفش‌هایش را آویزان کند و از این پس در لباس مربیگری فعالیت خود را در فوتبال و البته پرسپولیس ادامه دهد.

کاپیتان باتجربه و پرافتخار قرمزها که سابقه بازی در تیم‌های ملوان بندرانزلی، سایپای تهران، سپاهان اصفهان، نفت تهران و الاهلی قطر را هم در کارنامه دارد با ۱۱۵بازی برای تیم‌ملی ایران هم یکی از معدود بازیکنان باشگاه صدتایی‌های تیم‌ملی به‌شمار می‌رود و مجموع این افتخارات او را تبدیل به یکی از ستارگان ماندگار فوتبال ایران کرده است. ستاره‌ای که با افزایش سن از کیفیتش کاسته نشد و به‌خاطر جنگندگی‌اش در مسابقات القاب جالبی از گلادیاتور گرفته تا صخره و سوپرمن را به‌خود اختصاص داد.

حالا یک شماره۴ بزرگ دیگر فوتبال ایران به‌کار خود در مستطیل سبز پایان داده است. قبلا محرم نویدکیا اسطوره سپاهان که با ۵قهرمانی در لیگ برتر (درکنار کامیابی‌نیا و رادوشوویچ) یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ لیگ‌برتر ایران به‌شمار می‌رود با این شماره از فوتبال خداحافظی کرد و سال‌ها قبل نیز رضا حسن‌زاده، مدافع مستحکم استقلال که تنها بازیکنی است که سه فینال باشگاه‌های آسیا را تجربه کرده (و در یکی از آنها قهرمان شده) با این شماره با دنیای فوتبال وداع کرد. بین بازیکنان مهم جهان که با شماره۴ تا سال‌ها درخشیدند و ماندگار شدند هم می‌توان به خاویر زانتی، فرانتس بکن‌باوئر، رونالد کومان، پپ گواردیولا، فرناندو هیرو، پاتریک ویرا و سرخیو راموس اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      بسکه دوپینگ میکنن

    • بی نام

      پهلوان پنبه🤣🤣🤣

    • ناشناس

      توهم لنگیا!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج