جاباما
۱۲۲۴۲۰۹
۳۰۰
۳۰۰
پ

بازی ایران و اروگوئه؛ این‌بار در اروپا؟

رسانه‌های اروگوئه از توافق ایران و این کشور برای انجام بازی تدارکاتی خبر داده‌اند؛ خبری که به تایید مسئولان فدراسیون فوتبال ایران رسیده اما هنوز هیچ توافق‌نامه‌ای میان طرفین به امضا نرسیده است.

ایسنا: بعد از برگزار نشدن بازی ایران و اروگوئه در پنجره بازی‌های ملی خرداد به علت مخالفت دراگان اسکوچیچ با سفر به آمریکای جنوبی برای جلوگیری از خستگی بازیکنان ایران، دو کشور مجددا مذاکراتی را برای برگزاری این دیدار در مهر ماه و این بار در اروپا انجام داده‌اند.

یک خبرنگار مطرح اروگوئه‌ای روز گذشته اعلام کرد که تیم ملی اروگوئه روز ۲۳ سپتامبر (یکم مهر) به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت و چهار روز بعد هم با قطر میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ دیدار خواهد کرد. مسئولان فدراسیون فوتبال در واکنش به این مطلب، می‌گویند مذاکرات خوبی انجام شده اما هنوز توافقنامه میان دو کشور نوشته نشده است.

حسن کامرانی‌فر، دبیر کل فدراسیون فوتبال در واکنش به مطرح شدن دوباره بازی ایران و اروگوئه گفت: "منبع این خبر رسانه‌های خارجی هستند. در مورد هیچ تیمی اظهار نظر نمی‌کنم. ۳، ۴ گزینه داریم اما تا زمان قطعی شدن اسامی تیم‌ها را اعلام نمی‌کنیم. با اتریش هم نمی‌توانیم بازی کنیم اما برای محل اردو ۳ گزینه اروپایی داریم که هر کدام بهتر بود، آن را انتخاب خواهیم کرد."

در واقع فدراسیون فوتبال برای جلوگیری از اتفاقات بازی با کانادا، ابتدا به دنبال انجام رایزنی‌های خود با کشورهای اروپایی برای صدور ویزا و همینطور اجاره ورزشگاه محل مسابقه است؛ مواردی که در اردوی این تیم در خرداد بروز کرد و کانادا به دلایل سیاسی از برگزاری بازی با ایران امتناع کرد.

فیفادی پیش رو قرار است از ۱۹ تا ۲۷ سپتامبر برگزار شود و مسئولان فدراسیون فوتبال از جمله میرشاد ماجدی عنوان کرده‌اند در حال انجام مذاکرات برای برگزاری دو بازی تدارکاتی خوب هستند تا تیم ملی آخرین پنجره بازی‌های ملی قبل از جام جهانی را از دست ندهد.

تیم ملی ایران در صورتی که بازی با اروگوئه را در یکم مهر هماهنگ کند، باید ی بازی دیگر را هم در همین پنجره انجام دهد. پیش از این از اتریش نام برده می‌شد که این تیم در لیگ ملت‌های اروپا بازی دارد و به نظر می‌رسد دومین حریف تیم ملی هم آمریکایی یا آفریقایی خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج