۱۲۲۴۲۷۱
۲ نظر
۱۹۱
۲ نظر
۱۹۱
پ

قربانی: روند نقل‌وانتقالات استقلال درست نیست

بازیکن سابق استقلال اعتقاد دارد استقلال با روندی که در نقل‌وانتقالات دارد به مشکل می‌خورد، مگر اینکه تمریناتش را زودتر آغاز کند.

خبرگزاری تسنیم: پیروز قربانی درباره وضعیت نقل‌وانتقالات تیم فوتبال استقلال، مصاحبه ای انجام داد که بخش هایی از آن را در ادامه می خوانید:

*مطمئناً خریدها براساس نظر ریکاردو ساپینتو نیست. او چقدر از فوتبال ایران شناخت دارد که بخواهد این خریدها را تأیید کند؟ استقلال به غیر از یکی دو بازیکن نفرات جوانی را جذب کرده است. نظر آنچنانی روی خریدها ندارم، ولی می‌دانم بازیکنان با نظر ساپینتو جذب نشده‌اند. برای ما جای سؤال است که چه کسی تشخیص می‌دهد تا این بازیکنان جذب استقلال شوند، چون ساپینتو فقط روی بازیکنان خارجی می‌تواند نظر بدهد.

*یکسری چیزها را می‌خواهم بگویم، ولی نمی‌توانم! باید قبول کنیم استقلال در نقل‌وانتقالات نسبت به خیلی از رقبای خود موفق نبوده است. امیدوارم بازیکنان خارجی خوب بگیرند. اگر بحث حفظ اسکلت باشد، درست نیست چون سرمربی عوض شده است. استقلال فصل گذشته با یک مربی و سبک دیگر بازی می‌کرد و این فصل می‌خواهد با سبک متفاوتی به میدان برود. شاید یکسری از بازیکنان به لحاظ سبک بازی مورد تأیید ساپینتو نباشند.

*سرمربی جدید از بازیکنان جدید چیزی نمی‌داند، چون مسئولان باشگاه بازیکن می‌گیرند. بهتر است خودمان را گول نزنیم. روند نقل‌وانتقالات استقلال درست نیست مگر اینکه زودتر از همه تیم‌ها، تمریناتش را آغاز کند. تنها شرط موفقیت استقلال همین است.

*باشگاه‌ها باید شفاف‌سازی کنند که این پول‌ها را چطور می‌خواهند پرداخت کنند. بیشتر باشگاه‌ها از بی‌پولی می‌نالند. وقتی شما می‌نالید از کجا پول می‌آورید؟! متأسفانه در برخی ارقام هم غلو می‌شود. اگر با این شرایط برای کل تیم بازیکن خارجی بگیریم، به صرفه‌تر است. با احترام به بازیکنان، اما برای یکسری از آنها بیش از آن چیزی که هستند، تبلیغ می‌شود. این کارها هنر دلال‌ها و مدیر برنامه‌های‌شان است. یکسری آنچنان به لحاظ فنی بالا نیستند که این همه تبلیغ شده است.

*برخی‌ها بازی با رسانه‌ها را بلد شده‌اند. با احترام به تمام رسانه‌ها باید بگویم برخی رسانه‌ها به بالا رفتن ارقام بازیکنان کمک می‌کنند، چرا که هر روز می‌گویند فلانی به این باشگاه رفت، فلانی به باشگاهی دیگر. مدیر برنامه‌های بازیکن به تنهایی نمی‌تواند رقم را بالا ببرد و با ارتباط با برخی رسانه‌ها کارش را پیش می‌برد. متأسفانه سفره‌ای پهن شده است که یکسری سود ببرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      همه میدونن با نظر سرمربی نیس ولی فرصتی هم برای جذب باشگاه نداره مجبور به جذبه

    • کرم

      آجر خودش کارها را یک تنه انجام می‌دهد نیاز به کسی نیست هم سر مربی وهم مربی ومخلص کلام همه کاره است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج