۱۲۲۴۳۲۶
۳۱۲
۳۱۲
پ

برومند: آقایان! از هواداران استقلال بترسید

دروازه‌بان اسبق استقلال معتقد است این تیم با توجه به جایگاهی که دارد، نباید هر بازیکنی پیراهن آن را بپوشد.

خبرگزاری تسنیم: پرویز برومند درباره وضعیت استقلال در نقل‌وانتقالات، نگاه انتقادی دارد. او در این مصاحبه به شدت از اوضاع و احوال فعلی استقلال انتقاد کرد که در ادامه می خوانید:

*بارها گفته‌ام بهترین شرایط برای استقلال این بود که شاکله‌اش را حفظ کند، اما تا الان این اتفاق نیفتاده است. یکی دو بازیکن جدا شده‌اند و تکلیف برخی بازیکنان مشخص نیست و هواداران نگران وضعیت تیم‌شان هستند.

*آقایان! بترسید از ناراحتی و خشم هواداران، چون آنها صاحبان اصلی تیم هستند و نمی‌توانند این شرایط را تحمل کنند. قهرمانی فصل گذشته استقلال با آن رکورد تاریخی بسیار برای هواداران دلچسب بود، ولی با اتفاقاتی که تا امروز افتاده، این قهرمانی را از دماغ‌شان درآوردند.

*همیشه فکر می‌کردم اینکه می‌گویند ورزش از سیاست جداست، کاملاً درست است، اما در کشورمان در حد یک شعار است. الان می‌بینیم سیاست در ورزش‌مان دخالت دارد و جلوی رشد آن را می‌گیرند.

*متأسفانه استقلال بازیکنانی گرفته است که شناختی روی آنها نداریم. نمی‌خواهم خدای ناکرده به این بازیکنان توهین کنم، اما استقلال جایگاهی دارد که پیراهن آن تَن هر کسی نباید برود. استقلال ستاره تیم‌هاست و همیشه نفرات ملی‌پوش را جذب می‌کرد، امروز اما هر کسی پیراهن استقلال را می‌پوشد. قرار نیست هر کسی در تیمش کمی خوب بازی کرد، به استقلال بیاید.

*سرمربی جدید استقلال در ایران حضور ندارد و نمی‌دانم چه کسی برای این تیم یارگیری می‌کند. آقایان با این کارها قهرمانی را از دماغ هواداران درآوردند. خواهش می‌کنم سیاست را برای سیاسیون بگذارید و ورزش را برای ورزشی‌ها. اگر مدیر بودم تلاشم را می‌کردم وریا غفوری را حفظ کنم و حتی برای یارگیری از او کمک می‌گرفتم، ولی این اتفاق نیفتاده است. از هواداران بترسید چون دیگر کرونا نیست و شاهد حضور آنها در هواداران خواهیم بود. آن وقت است که می‌بینید چطور با شما برخورد می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج