جاباما
۱۲۲۵۰۵۲
۱ نظر
۲۲۱
۱ نظر
۲۲۱
پ

خبری از کی‌روش در راهروهای مجلس نیست

سایه بازگشت کارلوس کی‌روش به فوتبال ایران روی سر اسکوچیچ سنگینی می‌کند.

خبرآنلاین: فوتبال ایران روزهای عجیبی را سپری می کند و بدون تعارف باید گفت که تا روز برگزاری مجمع یعنی هشتم شهریور ماه این روزهای پر التهاب را تجربه خواهد کرد.

در این بین هر روز یک حاشیه سر زبان ها می افتد و هر روز یک نفر می آید و از تغییر حرف می زند.تغییری که احتمالا خیلی ها،حتی افکار عمومی هم موافق آن هستند اما سرپرست فدراسیون تا چنین خبرهایی مطرح می شود دست به تکذیب می زند!

از همان روزی که ایران راهی جام جهانی شد خبرها حول این محور می چرخید که "اسکوچیچ برکنار شود و یک سرمربی دیگر جانشین او شود". اخباری که تا همین امروز هم وجود داشته و بدون شک تا روز مجمع هم ادامه خواهد داشت.یکی از کسانی که حتی اسمش به مجلس هم کشیده شده کارلوس کی روش است.سرمربی اسبق تیم ملی ایران که به عقیده خیلی ها در این شرایط طوفان زده می تواند بهترین ناخدا برای کشتی فوتبال ایران باشد.

روزی نیست که خبر از تغییر کادر فنی به گوش نرسد و در این بین آنچه که فوتبالی ها را نگران می کند عدم استقلال فدراسیون فوتبال است.شایعاتی از این دست که امور اصلی فوتبال در اختیار وزارت خانه است و اهالی فدراسیون بیش از آنکه تصمیم‌گیرنده باشند در قامت مجری عمل می‌کنند.با همه این شرایط با احسان قاضی زاده هاشمی عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تماس گرفتیم تا درباره شایعه تغییر سرمربی ایران در راهروهای مجلس سوال کنیم که هاشمی گفت:«خب!من که مصاحبه نمی کنم اما اصلا این خبرها نیست و همه چیزهایی که مطرح می شود نظرات شخصی است و در راهروهای مجلس از این خبرها نیست.»

او به همین اظهار نظر کوچک بسنده کرد و تاکید کرد که در این زمینه فدراسیون فوتبال باید خودش تصمیم بگیرد.

قاضی زاده هاشمی این نطق کوتاه را انجام داد اما باید گفت که یک سوال بدجور ذهن مخاطب را اذیت می کند؛نمایندگان مجلسی که چند سال قبل انتقادهای زیادی را از کی روش مطرح کرده بودند و به عقیده خیلی ها زمینه را برای خروج او از ایران مطرح کردند آیا قدرت این را دارند که دوباره این سرمربی را به تیم ملی برگردانند؟احتمالا جواب این سوال می تواند مثبت باشد،چرا که هر اظهار نظری از سوی نمایندگان در این زمینه،می تواند نقش لازم در این زمینه را ایفا کند،البته این اتفاق به معنای آن نیست که دستوری یا امری مورد توجه فدراسیون باشد و در حد همان توصیه یا پیشنهاد می تواند مطرح شود.

فدراسیون فوتبال فعلا اسکوچیچ را قبول دارد،قاضی زاده هاشمی خبرهای راهرو مجلس را تکذیب می کند و به نظر می رسد اگر هر اتفاقی قرار باشد بیفتد پس از مجمع روز هشتم شهریور ماه خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خونه به‌خونه خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج