جاباما
۱۲۲۵۴۸۰
۸۶۷
۸۶۷
پ

مهاجم پرماجرا به گل‌گهر بازگشت

بازیکنان خارجی تیم فوتبال گل گهر سیرجان به تمرینات این تیم اضافه شدند.

فارس: بازیکنان خارجی تیم فوتبال گل گهر سیرجان به تمرینات این تیم اضافه شدند.

 پس از خداحافظی با کمپ الیاف که در واقع با نام گل‌گهر به فوتبال ایران معرفی شد، تمرینات فصل جدید شاگردان امیر قلعه‌نویی این روزها در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

این در حالیست که طی روزهای گذشته از خریدها و بازیکنان جدید تیم مانند مهران درخشان مهر و امیر شهیم در کنار سایر نفرات به تمرین پرداختند.

امروز نیز کی‌روش استنلی مهاجم با تجربه برزیلی به همراه اریک باگناما مهاجم گابنی که به دلیل نداشتن بازی‌های ملی کافی مجوز حضور در لیگ برتر را نداشت و به همین خاطر ماجراهای پیرامون آن منجر به کسر ۷امتیاز از گل‌گهر و بروز حواشی زیاد شد، به جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی پیوستند.

مهاجم گابنی گل گهر پس از صدور حکم، فوتبال ایران را ترک کرد و به صورت قرضی به تیم استقلال تاجیکستان پیوست تا اکنون با سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا، مشکلی برای بازی در فوتبال کشورمان نداشته باشد.

به این ترتیب و با بازگشت یونس شاکری از مصدومیت، خط حمله گل گهر برای فصل جدید به خوبی قدرت گرفته و به نظر می‌رسد دغدغه‌های قلعه‌نویی برای فاز هجومی تیمش تا حد زیادی کاهش پیدا کرده است.

مهاجم پرماجرا به گل‌گهر بازگشت

مهاجم پرماجرا به گل‌گهر بازگشت

ضمن اینکه در تمرینات فصل جدید گل گهر امیر دهکار مهاجم 18 ساله و محصول آکادمی این باشگاه نیز حضور دارد. این بازیکن که به خاطر نوع بازی‌اش، از او به عنوان قائدی جدید نام برده می‌شود مورد توجه سرمربی تیم سیرجانی قرار گرفته و ممکن است در لیگ بیست و دوم فرصت بازی و خودنمایی پیدا کند. علاوه بر این میثم نامور بازیکن 21 ساله با سابقه حضور در تیم ملی امید نیز در تمرینات گل گهر حاضر است که نشان می‌دهد امیر قلعه نویی امسال توجه بیشتری به بازیکنان پایه دارد.

مهاجم پرماجرا به گل‌گهر بازگشت

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج