۱۲۲۵۵۴۷
۸۸
۸۸
پ

پیام مدافع جدید بارسلونا برای هواداران این تیم

مدافع جدید بارسلونا اعلام کرد که نهایت تلاش خود را برای موفقیت تیم و کسب جام به کار خواهد گرفت.

ایسنا: به نقل از الموندو، کریستنسن یکی از خریدهای بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی بوده است. این بایکن دانمارکی به صورت بازیکن آزاد راهی آبی اناری ها شده است و قرار است که در خط دفاعی تیم به میدان برود.

او گفت: برای این لحظه زیاد صبر کردم و خوشبختانه به آنچه که می خواستم دست پیدا کردم. برای حضور در بارسلونا و پوشیدن پیراهن این تیم در لالیگا بی‌تابم.

این مدافع بلند قد دانمارکی ادامه داد: بسیار خوشحالم که در تیم بزرگ بارسلونا بازی خواهم کرد. آماده حضور در تیم جدیدم هستم. به هواداران قول می دهم که نهایت تلاش خود را برای موفقیت تیم و کسب جام به کار گیرم. به بارسلونا آمده ام چرا که می خواهم جام های زیادی کسب کنم.

کریستنسن و فرانک کسیه دو خرید جدید بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی بوده اند اما بسیار بعید است که سران باشگاه تنها به این دو خرید اکتفا کنند. با وجود آنکه آبی ناری ها مشکلات مالی جدی دارند اما در فهرست ژاوی نام ستاره های چون برناردو سیلوا و روبرت لواندوفسکی به چشم می‌خورد که البته لاپورتا کار بسیار سختی برای جذب آنها دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج