۱۲۲۶۳۰۳
۱۸ نظر
۳۴۲۳
۱۸ نظر
۳۴۲۳
پ

شایعه تلخ بعد از استوری‌های جنجالی ملی‌پوشان

دراگان اسکوچیچ که در روزهای بحرانی و خطر حذف از مرحله دوم مقدماتی جام جهانی روی نیمکت تیم ملی نشست، توانست ایران را بی دغدغه به مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی رسانده و آنجا نیز با اقتدار بلیت حضور در قطر را رزرو کند. اما در تمام این مدت کم نبودند کسانی که می‌گفتند تیم ملی برای جام جهانی نیاز به یک مربی بزرگتر دارد.

خبر ورزشی: بحث تغییر سرمربی تیم ملی به داغ‌ترین موضوع این روزهای فوتبال ایران تبدیل شده است. دراگان اسکوچیچ که در روزهای بحرانی و خطر حذف از مرحله دوم مقدماتی جام جهانی روی نیمکت تیم ملی نشست، توانست ایران را بی دغدغه به مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی رسانده و آنجا نیز با اقتدار بلیت حضور در قطر را رزرو کند. اما در تمام این مدت کم نبودند کسانی که می‌گفتند تیم ملی برای جام جهانی نیاز به یک مربی بزرگتر دارد.

شایعه تلخ بعد از استوری‌های جنجالی ملی‌پوشان

همواره شایعه جدایی و تغییر پیرامون نیمکت تیم ملی به گوش می‌رسید. با وجود کسب نتایج نسبتا خوب، اما اسکوچیچ سایه برکناری از تیم ملی را احساس می‌کرد تا اینکه بعد از شکست تیم ملی در فیفا دی قبلی و در دیدار دوستانه مقابل الجزایر، اخبار و شایعات در خصوص برکناری اسکوچیچ به اوج خودش رسید. اختلاف نظر در خصوص ماندن یا برکناری اسکوچیچ همواره در بین مردم و البته کارشناسان وجود داشت ولی حالا این قضیه به داخل تیم و بین بازیکنان سرایت کرده است.

بازیکنان تیم ملی در دو جبهه و با دو استوری متفاوت نسبت به این موضوع واکنش نشان داده‌اند. ابتدا این سردار آزمون بود که رهبری جبهه موافق با ادامه همکاری دراگان اسکوچیچ را با انتشار یک استوری به دست گرفت و در ادامه برخی بازیکنان موافق با این نظر به بازنشر استوری وی پرداختند. در طرف مقابل مهدی طارمی که قبلا هم با اسکوچیچ دچار اختلاف شده بود، با انتشار یک استوری و رد صحبت‌های موافقان اسکوچیچ، اعلام کردند این حرف‌ها به خاطر منافع شخصی بعضی از بازیکنان تیم ملی بود و ما مخالف این موضوع هستیم.

در قطر حرفی از برکناری اسکوچیچ زده نشد

در فیفا دی قبلی و اردوی تیم ملی در قطر، وزیر ورزش هم به همراه همراهانش حضور داشت. اتفاقی که باعث شد تا چند تن از بزرگترهای تیم ملی به دیدار وزیر بروند و جلسه ای با سجادی برگزار کنند. در این جلسه نفراتی چون بیرانوند، طارمی، جهانبخش، حاج صفی، آزمون، عزت اللهی و امید ابراهیمی‌حضور داشتند و در خصوص مشکلات اردو و کمبود امکانات و نداشتن بازی‌های دوستانه در راه آماده سازی جام جهانی با وزیر ورزش صحبت و گلایه‌های خود را مطرح کردند. نکته جالب اینکه در این جلسه خصوصی هیچ صحبت و یا بحثی در مورد جدایی اسکوچیچ مطرح نشد و حرفی به میان نیامد.

ماجرای ملاقات طارمی و جهانبخش با معاون رئیس جمهور

آنطور که شنیده شده، دو ستاره تیم ملی یعنی مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش بعد از اردوی قطر و بازگشت به تهران، به ملاقات مخبر معاون رئیس جمهور رفتند و گلایه‌هایی را نسبت به وضعیت تیم ملی مطرح کردند. اطلاعات دقیقی از این جلسه به بیرون درز نکرده ولی شنیده می‌شود یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه مربوط به دراگان اسکوچیچ بود.

شایعه تلخ بعد از استوری‌های جنجالی ملی‌پوشان

موافقان اسکوچیچ از محتویات جلسه باخبر شدند

بعد از جلسه فوق، چند تن از موافقان اسکوچیچ از جمله سردار آزمون از محتویات آن باخبر شدند و همین موضوع سبب شد تا سردار آن استوری را در حمایت از اسکوچیچ منتشر کند.

دلیل اختلاف بین بازیکنان چه بود؟

یکی از دلایلی که باعث علنی شدن اختلاف بین بازیکنان تیم ملی شد، مربوط به این بود که هر دو طرف مدعی شدند که طرف مقابل از قول آن‌ها صحبت کرده است و هماهنگی بین آن‌ها وجود نداشته است.

شایعه تلخ : درگیری لفظی چند ملی پوش بعد از استوری‌های جنجالی

بعد از استوری‌هایی که از سمت بازیکنان تیم ملی منتشر و اختلافات علنی شد، شنیدیم چند بازیکن تیم ملی در تماس با یکدیگر از هم انتقاد کردند و حتی کار چند نفر به درگیری لفظی کشیده شد. موضوعی که خیلی به ضرر تیم ملی خواهد بود، چرا که در حال حاضر بیشتر از هر زمان دیگری به اتحاد و همدلی بین بازیکنان تیم ملی نیازمندیم.

تماسی که جلوی استوری‌های بعدی را گرفت

آنطور که شنیدیم بعد از درگیری لفظی بین چند بازیکن تیم ملی، دو طرف آماده انتشار استوری‌های بعدی علیه یکدیگر بودند ولی خوشبختانه ماجرا ادامه پیدا نکرد.میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال بعد از اینکه از ماجرا مطلع شد، در تماس با چند بازیکن تیم ملی که در متن ماجرا قرارداشتند، از آن‌ها درخواست کرد دیگر به این بحث ادامه ندهند و استوری علیه یکدیگر نگذارند.

شایعه تلخ بعد از استوری‌های جنجالی ملی‌پوشان

شانس دایی از کیروش بیشتر است

چیزی که مشخص است، اسکوچیچ به پایان راه خود در تیم ملی رسیده است و احتمال برکناری این مربی بسیار زیاد است. طی روزهای قبل از کیروش به عنوان گزینه اصلی تیم ملی یاد می‌کردند و حتی شنیده شد با سرمربی پرتغالی سابق تیم ملی مذاکره هم انجام شده است. با این حال آخرین شنیده‌ها از آینده تیم ملی حکایت از آن است مدیران عالی رتبه و بالا دستی فدراسیون فوتبال علاقه مند هستند تا یک سرمربی ایرانی روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی بنشیند. از همین رو انتخاب اول آن‌ها علی دایی است و شهریار فوتبال ایران شانس به مراتب بیشتری نسبت به کیروش برای در دست گرفتن هدایت تیم ملی دارد. یکی از دلایلی که شانس کیروش را کم کرده به حواشی زیاد این مربی و مخالفانی است که در داخل ایران دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      حق اسکوچیچ همین بود.اگرقیدطارمی رامیزدحالا این مسائل پیش نمی آمد.طارمی که به لطف فدراسیون وشخص وزیر خود وتیمش ازمحرومیت گریختند بایدهم زبان دربیاورد‌.

    • فرخزاد

      کیروش مربی ، علی دایی دستیار اول

    • ناشناس

      همه چی مون باید به همه چی مون بیاد خب .

    • میلاد

      پس حسابی بیچاره شدیم

    • ناشناس

      دایی نمیتونه! فقط کیروش!

    • ناشناس

      باباجان همه چیز دست سر مربی نیست اگر بازیکنان با سر مربی اصطکاک پیدا کنند بهترین سر مربی دنیا رو هم بیارید توی زمین بازی چنان به زمین میزنندش که دیگه از جاش بلند نشه براشون هم مهم نیست آبروی تیم ملی و مملکت

    • ناشناس

      فقط اقا گل جهان علی دایی چیزی از کروش کم نداره خودش گفت بعد از من علی دایی مربی تیم ملی باشه فقط شهریار ایران دایی

    • فرزاد

      با این که پرسپولیسی هستم ولی اگه قراره دایی مربی بشه بهتره کلا بی خیال جام جهانی بشیم مگه تیم ملی سایپاست که بدیم به دایی که بتونه تو لیگ یک نگهش داره ؟

    • داو

      نه دایی نه کی روش دایی نتونست پرسپولیس به جایی برس ونه کی روش م که رسد به چهار طرف فوتبال ایران لعنت بر کی روش و طرف داراش

    • ناشناس

      کیسه کش

    • ناشناس

      دایی رودمی خوان خراب کنند .شهریار چند ساله دور از فوتبال بوده و تازگی ها خیلی محبوب شده برای همین با یه تیر دو نشونه...اما دایی باهوش تر از این حرفهاست که قبول کنه

    • ناشناس

      علی دایی قبلا سرمربی تیم ملی بود چه گلی به سر تیم ملی زد خودش کم عقده سرمربیگری تیم ملی رو داره و تا بحث سرمربیگریش میشه یاد میکنه از اینکه برکنارش کردن حالا بیارید بذاریدش بالا سر تیم ملی خودش یادش رفته شما هم یادتون رفته دایی حیا کن تیم ملی رو رها کن و بازم بیاریدش

    • ناشناس

      ما هر موقع چوبی می خوردیم از خودمان می خوردیم کجای دنیا بازیکن در مورد مربی تصمیم می گیرد ما نظری در مورد اسکوچیچ نمی دهیم که خوب است یابد ولی نمی دانیم چطور وچگونه یک بازیکن که اسم یک سرباز برای تیم وکشورش دارد به خود اجازه میدهد در مورد چیزی که در وظیفه اونیست دخالت کند اگر شما دلسوز تیم هستید چرا باعث دو دستگی در تیم می شوید این را بدانید که هرکس جایگاهی ووظیفیه ای دارد

    • دضا

      اینقدر این مربی های خارجی رو برامون شاخ نکنید
      ولله که علی پروین حال حاضر از کیروش و ... بهتره
      مفت خور های بی خاصیت رو برامون شاخ نکنید

    • مجبد

      اسکوچیچ بهترین گزینه س ، ولی اگه قراره داخلی بزارن ، به نظرم قلعه نویی مناسبترین باشه

    • خوشا شیراز

      اسکوچیچ بهتر از دایی هست

    • کی روش ،محبوب ابدی

      فقط کی روش را برگردانید

    • بی نام ارترس

      لایک داری طلایی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج