۱۲۲۶۴۲۱
۳ نظر
۵۳۳
۳ نظر
۵۳۳
پ

استارت شلوغ استقلال برای دبل قهرمانی

در اولین تمرین استقلال بازیکنان زیادی حضور داشتند که تعدادی از آنها در روزهای آینده از جمع آبی‌ها جدا می‌شوند

روزنامه همشهری: تمرینات تیم فوتبال استقلال برای حضور در فصل جدید لیگ برتر از روز شنبه آغاز شد تا ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان به‌صورت رسمی فعالیتش را در این باشگاه آغاز کند. نکته جالب توجه در شروع تمرینات استقلال، حضور پرشمار بازیکنان بود که البته برخی از آنها برای فصل آینده از این تیم جدا خواهند شد. ساپینتو هم بعد از نخستین جلسه تمرینی استقلال به رسانه رسمی باشگاه گفت: «پیش از تمرین مکالمه خوبی با بازیکنان داشتم. چیزی که از آنها انتظار دارم و چیزی که آنها از من انتظار دارند را گفتیم تا بتوانیم روح خانوادگی و اتحاد را برای مسابقات حفظ کنیم. یک‌سری بازیکن جدید اضافه شده‌اند و بازیکنانی که قرضی به تیم‌های دیگر رفته بودند، بازگشته‌اند. این هفته اول تمرینات ماست و سعی می‌کنیم همدیگر را خوب بشناسیم.»

استارت شلوغ استقلال برای دبل قهرمانی

   بابایی، خرید جدید استقلال

استقلال روز شنبه از یک خرید جدید دیگر رونمایی کرد؛ پیمان بابایی مهاجم فصل گذشته تراکتور. این بازیکن در بعضی از بازی‌های فصل گذشته به‌عنوان وینگر برای تراکتور بازی کرد و قرار است در استقلال هم در همین پست بازی کند. در 2روز گذشته اما برخی از سایت‌های خبری به این موضوع اشاره کرده‌اند که جذب بابایی به‌دلیل منتفی شدن حضور کاوه رضایی در استقلال است ولی یکی از مسئولان استقلال به همشهری ورزشی خبر داد که رضایی هم به‌زودی قرارداد رسمی‌اش را امضا خواهد کرد.

  قرارداد یامگا اصلاح شد

کوین یامگا و عزیزبک آمانوف 2بازیکن خارجی استقلال در نخستین جلسه تمرینی آبی‌پوشان زیرنظر ریکاردو ساپینتو حضور پیدا کردند. جالب اینجاست که در یک ماه اخیر خبرهای مختلفی در مورد جدایی یامگا از استقلال مطرح بود ولی مدیران این باشگاه تأکید کرده بودند که او نمی‌تواند از این تیم جدا شود. البته خبرهای پشت پرده حاکی از آن است که مدیران استقلال قرارداد یامگا را اصلاح کرده‌اند تا او بابت فصل جدید دریافتی بیشتری داشته باشد.

استارت شلوغ استقلال برای دبل قهرمانی

  استقلال منتظر پول رضایتنامه

امیرحسین حسین‌زاده وینگر ملی‌پوش استقلال هم در نخستین جلسه تمرین حضور پیدا کرد. ماجرا از این قرار است که جدایی حسین‌زاده از استقلال قطعی است اما چون هنوز باشگاه شارلوا پول رضایتنامه این بازیکن را به‌حساب باشگاه واریز نکرده است، او طبق قراردادش در تمرین استقلال شرکت کرد تا با جریمه روبه‌رو نشود. گفتنی است حسین‌زاده ظرف روزهای آینده برای عقد قرارداد با باشگاه شارلوا راهی بلژیک خواهد شد.

  خسرو؛ مربی جدید استقلال

مدیران استقلال بعد از موافقت ساپینتو، خسرو حیدری را هم به‌عنوان مربی جدید این تیم معرفی کردند. حیدری فصل گذشته مشاور مصطفی آجورلو بود و حالا قرار است به‌عنوان مربی در این تیم فعالیت کند. این نخستین تجربه مربیگری خسرو در فوتبال است و او در سال‌های اخیر در هیچ تیمی فعالیتی به‌عنوان مربی نداشته است.

استارت شلوغ استقلال برای دبل قهرمانی

  لیست استقلال پر است

استقلال تا به امروز سجاد شهباززاده، سیدمحمد حسینی، رضا میرزایی، محمدحسین زواری، امید حامدی‌فر و پیمان بابایی را به خدمت گرفته و تنها قادر به جذب یک بازیکن لیگ برتری دیگر است. از طرفی با بازگشت بازیکنان قرضی مانند امین قاسمی‌نژاد، آرش رضاوند، متین کریم‌زاده، زکریا مرادی، سینا خادم‌پور، آرش داجلیری و فردین رابط، حالا فهرست بازیکنان بزرگسال و زیر ۲۵سال آبی‌ها پر شده و مدیران باشگاه باید برای این موضوع تدبیری بیندیشند. این در حالی است که قرار است ساپینتو به‌زودی تکلیف بازیکنان قرضی استقلال را هم مشخص کند.

درصورت بازگشت مرادمند و تمدید با غلامی، لیست بزرگسالان استقلال پر می‌شود. آبی‌ها مذاکراتی را با محمد محبی و کاوه رضایی داشته‌اند ضمن اینکه ریکاردو ساپینتو خواستار جذب یک هافبک خارجی نیز شده و اگر قرار به جذب این 3بازیکن باشد، باید 3نفر از لیست فوق به‌صورت قطعی و نه قرضی از استقلال جدا شوند. البته مشکل آبی‌ها تنها به لیست بزرگسالان محدود نمی‌شود. ساپینتو باید حداقل ۲بازیکن را از فهرست زیر ۲۵سال خود نیز کنار بگذارد. طبق قوانین هر تیم لیگ برتری در لیست ۳۳نفره خود می‌تواند از ۲۰بازیکن بزرگسال، ۴بازیکن زیر ۲۵سال و ۹بازیکن زیر ۲۳سال استفاده کند. صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، متین کریم‌زاده، رضا آذری، زکریا مرادی و آرش داجلیری بازیکنان زیر 25سال هستند که باید 2نفر از آنها کنار گذاشته شوند.

با اضافه شدن 3-2 بازیکن دیگر، فعالیت استقلال در فصل نقل‌وانتقالات به پایان خواهد رسید و خیلی‌ها در انتظار نمایش آبی‌ها با سرمربی پرتغالی هستند. ساپینتو بدون شک از تمام خریدهای این تیم برای هواداران مهم‌تر است و آنها بعد از پشت سر گذاشتن یک‌فصل فوق‌العاده با فرهاد مجیدی، در انتظار رونمایی از استقلال ساپینتو در فصل جدید هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      دبل قهرمانی😂😂😂😂😂

    • عباس‌نوروزی

      مگرشَک‌داری‌اس‌اس‌همیشه‌قهرمان.همینه‌
      همینه.💙💙💙💙

    • ناشناس

      قهرمانی🤣🤣🤣🤣🤣کیسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج