۱۲۲۶۷۱۲
۲۷۹
۲۷۹
پ

قربانی: ساپینتو را با فرهاد مقایسه نکنند

یکسری اتفاقات در فوتبال ایران می‌افتد که فقط خاص فوتبال کشورمان است و شاید نظیرش را در دنیا نبینیم. اینکه تیم قهرمان یک شب به بلاتکلیف‌ترین تیم دنیا مبدل می‌شود، فقط در فوتبال ایران اتفاق می‌افتد!

ایران ورزشی: یکسری اتفاقات در فوتبال ایران می‌افتد که فقط خاص فوتبال کشورمان است و شاید نظیرش را در دنیا نبینیم. اینکه تیم قهرمان یک شب به بلاتکلیف‌ترین تیم دنیا مبدل می‌شود، فقط در فوتبال ایران اتفاق می‌افتد! با رفتن مجیدی شرایط استقلال به گونه‌ای پیش رفت که هر روز موجی از نارضایتی هواداران در فضای مجازی به راه می‌افتاد، اما این موج همراه شد با حرکت لاک‌پشتی مدیران استقلال که با سکوت خبری نیز همراه بود! موقعی هم نارضایتی‌ها به اوج می‌رسید که حتی بازیکنان فصل پیش استقلال هم شبانه با تیم دیگری به توافق رسیده و با پیراهن تیم جدید خود عکس می‌گرفتند. اما چند روزی است که کمی شرایط استقلال با تمدید قراردادها و همچنین بستن قرارداد با خریدهای جدید بهتر شده و ساپینتو نیز کارش را با استقلال شروع کرده است. گفت و گو با پیروز قربانی، پیشکسوت باشگاه استقلال را در ادامه می‌خوانید:

شرایط استقلال را در فصل نقل و انتقالات چطور ارزیابی می‌کنید؟ به نظر می‌رسد هواداران چندان از نقل و انتقالات راضی نیستند!

 دو مسأله در خصوص نقل و انتقالات استقلال وجود دارد. نخست اینکه اگر با تیم رقیب مقایسه شود چندان بازیکنان اسم و رسم‌داری را جذب نکرده است و مسأله بعدی اینکه ساپینتو شناختی از بازیکنان استقلال ندارد و بازار نقل و انتقالات استقلال در دست مدیران و مشاوران باشگاه استقلال بوده است و این امکان وجود دارد که ساپینتو بگوید خودم یارگیری نکردم.

در فصل نقل و انتقالات استقلال یکی از محبوب‌ترین بازیکنان خود یعنی وریا غفوری را از دست داد که هواداران استقلال از جدایی این بازیکن بشدت ناراحت هستند، نظر شما در خصوص نحوه جدایی وریا چیست؟

 نوع رفتن وریا اصلاً قشنگ نبود. هیأت مدیره استقلال سن و سال این بازیکن را بهانه جدایی کردند، در حالی که غفوری راحت می‌توانست یک سال دیگر فوتبال بازی کند، چون ما بازیکنانی بزرگتر از وریا را هم در لیگ داریم. ای کاش جرأت داشتند و اصل مسأله را مطرح می‌کردند. به شخصه از غفوری بابت زحمت‌هایی که برای استقلال کشید تشکر می‌کنم. فکر می‌کنم یک فوتبالیست باید نگرانی‌هایی غیر از فوتبال هم داشته باشد و خوشحالم که غفوری نگرانی‌های خود را مطرح می‌کرد.

به نظرتان استقلال توانسته ضعف‌های خود را در فصل نقل و انتقالات برطرف کند؟

 استقلال تیم خوبی است اما یک نگرانی در خصوص استقلال فصل آتی وجود دارد و آن اینکه هواداران دائماً بخواهند استقلال فرهاد را با استقلال ساپینتو مقایسه کنند. باید بدانند آن استقلال با رکوردهای سال قبل شاید تکرار نشود و نباید توقع داشته باشند ساپینتو هم مثل فرهاد عمل کند. این مربی فعلاً شناختی از لیگ و بازیکنان ما ندارد و باید به او فرصت بدهیم. باید هواداران آستانه تحمل خود را بالا ببرند. مسلم بود که بعد از فرهاد اصلاً صلاح نیست مربی ایرانی به استقلال بیاید و انتخاب مربی خارجی بهترین تصمیم بود و فقط باید به ساپینتو فرصت داد.

ترافیک در خط حمله باعث دردسر استقلال نمی‌شود؟

 نه، به نظرم ترافیک در خط حمله شیرین‌ترین دردسر ساپینتو خواهد بود.

 در مورد کاندیداهای ریاست فدراسیون چه نظری دارید؟

اسم‌هایی که من دیدم هیچ‌کدام حضورشان به درد این فوتبال نمی‌خورد! به نظرم طلایی‌ترین نسل فوتبال ما بــــــه ضعیف‌تریــــــن نسل مدیریتــــی خورده‌اند. اجازه دهید یک چیز هم در خصوص افرادی که این روزها در مورد فوتبالیست‌ها نظر می‌دهند بگویم. آقای عباسی شما صلاحیت اظهارنظر در خصوص دین و زندگی فوتبالیست‌ها ندارید. دیدن فیلم کمدی از تماشای حرف‌های شما شیرین‌تر است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج