۱۲۲۶۸۴۸
۳۵۸
۳۵۸
پ

شکایت کمیته فنی از مهاجم تیم ملی!

در فضای مجازی شایعه شده است با توجه به صحبت های سردار آزمون در مورد کمیته فنی ابراهیم قاسمپور سخنگوی این کمیته از مهاجم تیم ملی به کمیته اخلاق شکایت کرده است.

خبر ورزشی: در فضای مجازی شایعه شده است با توجه به صحبت های سردار آزمون در مورد کمیته فنی ابراهیم قاسمپور سخنگوی این کمیته از مهاجم تیم ملی به کمیته اخلاق شکایت کرده است.

سردار آزمون در برنامه فوتبال برتر برکناری اسکوچیچ از هدایت تیم ملی را نامردی خواند و به نوعی این تصمیم اعضای کمیته فنی را زیر سوال برد. 

سخنگوی کمیته فنی امروز در مقام پاسخ به مهاجم تیم ملی بر آمد و در بخشی از مصاحبه اش علیه سردار آزمون گفت:« متأسفانه فوتبال ایران به جایی رسیده است که بازیکنان به خودشان اجازه می‌دهند برای تیم ملی و فوتبال ایران تصمیم بگیرند و این بی‌دروپیکر بودن فوتبال را نشان می‌دهد. این‌که بازیکنان بخواهند پای خودشان را بیشتر از گلیم‌شان دراز کنند واقعاً فاجعه است و من این حرف را نه به‌عنوان عضو کمیته فنی بلکه به‌عنوان یک فوتبالی و پیشکسوت می‌گویم، بهتر است فوتبالیست‌های ما در حد جایگاه خودشان فعالیت کنند و حرف بزنند.» 

همزمان با این مصاحبه در فضای مجازی شایعه شد ابراهیم قاسمپور به نمایندگی از کمیته فنی شکایتی را علیه سردار آزمون تنظیم و تقدیم کمیته اخلاق کرده است اما این خبر تایید نشد. یکی از اعضای رکن های قضایی فدراسیون فوتبال این خبر را رد کرد و گفت ابراهیم قاسمپور در این زمینه درخواستی از کمیته اخلاق نداشته است. 

میرشاد ماجدی بعد از بارگذاری دو استوری مختلف از سوی بازیکنان تیم ملی درمورد اسکوچیچ به صراحت اعلام کرد که بازیکنان تیم ملی حق ندارند در مورد سرمربی تیم ملی اظهار نظر کنند اما سردار آزمون در برنامه فوتبال روی خط آمد وهم در مورد اسکوچیچ صحبت کرد و هم در مورد کارلوس کی روش که یکی از گزینه های جانشینی مربی کروات است. به هر صورت اینروزها حاشیه های برکناری اسکوچیچ فوتبال ملی ایران را به چالش کشیده است. با این حال فدراسیون فوتبال هم شکایتی علیه سردار آزمون به کمیته اخلاق ارایه نداده است و به نظر می رسد فدراسیون فوتبال تلاش می کند که جلو تیم ملی بیش از این ناآرام نشود. 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج