۱۲۲۷۲۹۵
۱۳ نظر
۲۸۶۹
۱۳ نظر
۲۸۶۹
پ

بیانیه مهم فدراسیون در خصوص آینده تیم ملی

فدراسیون فوتبال با توجه به برخى موضوعات مطرح شده در خصوص تصمیم گیرى پیرامون تیم ملى بیانیه اى صادر کرد.

ورزش سه: فدراسیون فوتبال با توجه به برخى موضوعات مطرح شده در خصوص تصمیم گیرى پیرامون تیم ملى بیانیه اى صادر کرد.

بیانیه مهم فدراسیون در خصوص آینده تیم ملی

در متن این بیانیه آمده است:

پیرو مطلب منتشر شده در یکى از روزنامه هاى غیر ورزشى و تفسیر نادرست از مواضع و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامى در حمایت و تمجید از مربیان داخلى لازم است موضوعاتى به منظور تبیین مواضع فدراسیون فوتبال و رفع ابهامات پیرامون تیم ملى اعلام شود.

رسالت فدراسیون فوتبال جمهورى اسلامى ایران تلاش در مسیر آماده سازى و حضور تیمى قدرتمند ، منسجم و شایسته در رقابت هاى جام جهانى است که بتواند موجبات خشنودى ، افتخار و شادى ملت بزرگ ایران، قشر جوان و علاقمندان به فوتبال را در میادین بین المللى فراهم سازد.

این در حالى است که برداشت غیر مرتبط یکى از روزنامه هاى سیاسى از بیانات معظم له با استفاده از تیتر غلط و شائبه دار موجب ایجاد فضاى نامناسبى در اطراف تیم ملى ایران و فدراسیون فوتبال گردیده است.

تاکیدات مقام معظم رهبرى در خصوص ضرورت استقلال سازمان ها ، شایسته سالارى و انجام امور اجرایى توسط متخصصین هر حوزه که در این موضوع بدون شک فدراسیون فوتبال است نشانگر برداشت نادرست از بیانات و توصیه هاى مطرح شده است.

متاسفانه این مطلب همچنین مصداق وهن جایگاه دفتر مقام معظم رهبرى است حال آنکه انتشار پستى در اینستاگرام معظم له هیچ ارتباطى با شرایط و موضوعات مرتبط با تیم ملى فوتبال ایران نداشته و برداشت غلط و حاشیه ساز منتشر شده در این روزنامه موجب انحراف افکار عمومى و واکنش هاى نادرستى گردیده است.

بر این مبنا فدراسیون فوتبال جمهورى اسلامى ایران بر مبناى وظایف و مسئولیت هاى خود در راستاى تحقق فرمایشات مقام معظم رهبرى در زمینه سربلندى و حضور قدرتمندانه نمایندگان ورزش ایران اسلامى در میادین بین المللى همچنین خوشحالى و رضایت مردم شریف ایران اسلامى تنها در راستاى مصالح و منافع ملى در خصوص شرایط تیم ملى به صورت کاملا مستقل تصمیم گیرى و به تکلیف خود عمل خواهد کرد و هیچ گونه دخالت سیاسى و غیر ورزشى در اینگونه موضوعات تخصصى که در حوزه وظایف تعریف شده مسئولان فدراسیون به شمار مى رود صورت نگرفته همچنین سخنگوى محترم دولت و وزیر محترم ورزش بارها بر استقلال کامل فدراسیون در زمینه تصمیم گیرى پیرامون شرایط تیم ملى و نقش حمایتى دولت محترم در خصوص پشتیبانى از فدراسیون در مسیر آماده سازى تیم ملى تاکید نموده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      متخصصین رو خوب گفتی.۵نفری که هیچ کدومشون حتی یه تیم لیگ برتری نخواسته باهاشون همکاری کنه برای تیم ملی کشور تصمیم میگیره

    • بهرام

      فدراسیون مستقل نیست

    • ناشناس

      به والا تو جام جهانی آبروریزی میشه حالا ببینید

    • ناشناس

      كجاش مهم بود؟

    • ناشناس

      فقط کاری کنید ابروی ایران در جام جهانی نرود ولا غیر

    • ناشناس

      بجای اینکه تکلیف سر مربی تیم ملی فوتبال را روشن کنند شروع کردن به پاچه خواری کسی که سر از فوتبال در نمیاره

    • محمد باقری

      آب قطع ه متاسفانه

    • ناشناس

      فدراسیون چرا نمی رود با ویلموتسن مذاکره کنه ، تیم ایران قطعا با ویلموتسن همه بازیهای جام‌جهانی رو پیروز خواهد شد ، (با اختلاف گل زیاد )

    • قوخازواره

      خب حالاتصمیمتون چیه آقایان مستقل؟

    • ناشناس

      ترسیدند محروم بشن، مجبور شدند بیانیه بدهند

    • Siniour

      به درک

    • ناشناس

      اینها فقط شعار میدن که قصد شاد کردن مردم ایران را در جام جهانی داریم ولی درعمل قصد تحقیر تیم ملی و مردم ایران را دارند حالا نگاه کنین چه ابروریزی بشه تو جام جهانی حتی اگه مالدیو هم باهامون العان هم گروه بشه راحت شکستمون میده با خفت بار ترین نتیجه

    • حسین از اهواز

      آقایون متخصصان فوتبال واقعا" دلتون بحال تیم ملی سوخته، یا جیب‌های حالی خودتون که از راه دلالی این روزها چیزی عایدت نشده، چرا وقتی تیم ملی صد در صد شکسته را این اسکوچیچ نجات داد،حرف بلد نبودید بزنید، ولی حالا متخصص وازریاب فوتبال شدید؟ چرا از کره جنوبی شکست خورد؟ راستی چرا ایتالیا، فرانسه، برزیل، انگلیس بعضی وقتا ازحریفانشان شکست می‌خورند؟ چرا ایتالیا از جام جهانی فوتبال امسال‌ حذف شد، ؟ چرا؟ انتظار دارید ایران با همه دنيا قطع رابطه کند وتمرین درستی هم نداشته باشد، آنوقت تمام حریفان را از پیش روی خود بردارد؟ بگوید جیب‌هایمان خالی، دیگه بسه، عزت خودتون را بیشتر از این ازبین نبرید،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج