۱۲۲۷۴۲۷
۲۱۳
۲۱۳
پ

استقلال یک سهمیه لیگ برتری دیگر دارد

باشگاه استقلال تاکنون از ۶ سهمیه لیگ برتری خود استفاده کرده و تنها مجاز به جذب یک بازیکن دیگر از لیگ برتر است.

خبرگزاری مهر: باشگاه استقلال خیلی طوفانی و هیجانی وارد بازار نقل و انتقالات نشد و مدیران این باشگاه بیشتر تمرکز خود را روی حفظ شاکله اصلی گذاشتند. با این حال تا امروز وریا غفوری، محمد دانشگر و رودی ژستد به طور قطعی از این تیم جدا شده‌اند و گفته می‌شود امیر حسین حسین زاده هم در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

آبی پوشان در نقل و انتقالات تابستانی ۶ بازیکن جدید به خدمت گرفته‌اند که هر ۶ بازیکن ایرانی و سهمیه لیگ برتری هستند. از این ۶ بازیکن ۴ نفر بزرگسال و ۲ نفر سهمیه زیر ۲۳ سال هستند.

اولین خرید تابستانی استقلال سجاد شهباززاده بود که از سپاهان به این تیم پیوست و متعاقب او یک سپاهانی دیگر به اسم رضا میرزایی در پست وینگر راست جذب این تیم شد.

سپس آبی‌ها به سراغ خریدهای جوان و نفتی رفتند و دو بازیکن زیر ۲۱ سال یعنی امید حامدی فر و محمد حسین زواره‌ای را به صورت همزمان جذب کردند. آنها در ادامه یک مدافع به اسم محمد حسینی از هوادار گرفتند و آخرین خریدشان تا امروز پیمان بابایی است.

این لیست نشان می‌دهد استقلالی‌ها از ۶ سهمیه از ۷ سهمیه لیگ برتری خود استفاده کرده‌اند و اگر قصد خرید بازیکن جدید دیگری داشته باشند، تنها یک بازیکن از لیگ برتر می‌توانند به خدمت بگیرند و سایر خریدهای آنها یا باید بازیکن خارجی باشد، یا بازیکنان ایرانی که در لیگ‌های خارج از کشور شاغل بودند و یا از تیم‌هایی از لیگ‌های پایین‌تر از لیگ برتر.

در سبد خرید کنون استقلال اسم بازیکنانی مثل محمد محبی، کاوه رضایی، سامان فلاح و محمد نادری به چشم می‌خورد که در بین این نفرات تنها سامان فلاح سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج