۱۲۲۷۸۸۱
۳۰۰
۳۰۰
پ

داجلیری: مسیرم دوباره به استقلال می‌افتد

به هوادار رفت که بازی کند و بیشتر به چشم بیاید و با بازگشت دوباره به استقلال به این تیم کمک کند.

فرهیختگان: به هوادار رفت که بازی کند و بیشتر به چشم بیاید و با بازگشت دوباره به استقلال به این تیم کمک کند. فرهاد مجیدی به او گفته بود قرضی برو تا سال بعد برگردی اما آرش داجلیری در بدشانسی هت‌تریک کرد و در بازگشت دوباره به استقلال حالا دیگر خبری از فرهاد مجیدی نیست که چه‌بسا اگر فرهاد بود با توجه به جدایی وریا و شناخت او از این بازیکن، داجلیری احتمالا ماندنی می‌شد. الان اما با وجود این اتفاق نقشه‌هایش نقش برآب شده و ناراحت است اما به قول خودش سنی ندارد و می‌تواند دوباره به این تیم در آینده برگردد و مسیرش دوباره به استقلال می‌افتد. گفت‌وگو با داجلیری را در ادامه می‌خوانید.

از انتخاب هوادار شروع کنیم. چه شد کمتر در این تیم بازی کردی؟

الان هم از هوادار هنوز پیشنهاد دارم و منتظرم تا با آقای الهامی صحبت کنم اما اینکه در نیم‌فصل گذشته به هوادار اضافه شدم با درخواست خودم بود و در ادامه نیز آقای عنایتی پیشنهاد ادامه همکاری برای ادامه ‌فصل را به من داد و تاکید کرد که رضایتنامه قطعی‌ام را از باشگاه استقلال بگیرم تا در هوادار هم به‌صورت قطعی با این تیم قرارداد ببندم، چون دیگر به‌صورت قرضی من را نمی‌خواهند. درنهایت هم از شانس بد من رضا عنایتی در هوادار نماند و این مسائل پیش آمد. اینکه چرا کم بازی کردم هم به نظر به این دلیل بود که قرضی رفته بودم، چون من برای این تیم هر زمانی که به میدان رفتم خوب بازی کردم. در بازی‌هایی مانند سپاهان یا دیدار جام‌حذفی که فیکس بازی کردم یا دو بازی مقابل گل‌گهر واقعا عالی بودم اما احتمال می‌دهم چون قرضی به این تیم رفته بودم مقداری اذیتم کردند. درنهایت هم آقارضا به من گفت تو را می‌خواهیم اما خودش رفت. با این حال برای فصل بعدی با خود هواداری‌ها هم صحبت‌هایی کردم و منتظر جواب آنها هستم.

بسیاری از بازیکنانی که در لیست خروج ساپینتو قرار گرفته‌اند از بازیکنان قرضی هستند که در فصل جدید دوباره به تمرینات این تیم اضافه شده بودند. در این خصوص صحبت می‌کنی؟

ساپینتو در هر صورت مثل سایر بازیکنان، اطلاعی درباره ما هم نداشت، هرچند روز اول خودش گفت همه را زیرنظر می‌گیرم اما درنهایت بیشتر بچه‌های قرضی در لیست خروج قرار گرفتیم. بازیکنانی مانند خادم‌پور، آذری یا خود من در این یک هفته بد کار نکردیم اما نمی‌دانم چرا به یک‌باره شبانه تماس گرفتند و از ما خواستند به باشگاه برویم. نمی‌دانم چه حرفی بزنم اما جوان هستم و فعلا برای آینده فرصت‌های زیادی پیش‌رویم است. البته هنوز باشگاه نرفتم و منتظرم تیمم را مشخص کنم و سپس این کار را انجام بدهم.

کار در این یک هفته با ساپینتو چطور بود؟ هواداران این تیم هم امیدوار هستند، هم نگران.

مربیان و کادرفنی جدید استقلال واقعا روی اصول و نظم خاصی کار می‌کردند و خیلی هم سختگیر نشان دادند که همین رویه و سختگیری باعث می‌شود امسال هم استقلال در بین مدعیان قرار گرفته و دوباره جایگاه فصل گذشته‌اش را تکرار کند. استقلال هم بازیکنان خوب و هم سرمربی خیلی خوبی دارد و فکر می‌کنم با این سیستم و سبک کار ساپینتو، استقلال امسال هم بتواند شانس مسلم قهرمانی باشد.

پس در کادر پرتغالی استقلال می‌بینی که دوباره این اتفاق را رقم بزنند؟

واقعیت این است که در این یک هفته پدر ما را درآوردند و واقعا ما را کشتند! ساپینتو خیلی خوب و جدی تمرین می‌داد و به‌واقع احساس می‌کنم این تیم با این نفرات و کادر امسال هم نتیجه بگیرد.

تو با استراماچونی هم کار کرده بودی. بین این دو مربی خارجی می‌توانی مقایسه‌ای داشته باشی؟

بله درست است اتفاقا با درخواست خود سرمربی ایتالیایی قرار بود از نیم‌فصل به تیم بزرگسالان استقلال اضافه شوم که خودش از شانس بد ما زودتر از این تیم رفت. هرچند در زمان استرا تنها بازیکن امیدها بودم که در تمرین بزرگسالان استقلال شرکت می‌کردم.

این مورد را تایید می‌کنی که ساپینتو به سبک هجومی علاقه دارد و درحال ساختن تیمی سراپا هجومی است؟

بله درست است و این موضوع واقعیت دارد.

به وضعیت خودت برگردیم. الان ناراحت هستی؟

چرا باید ناراحت نباشم؟ من از بچگی و از رده سنی نوجوانان در استقلال بودم و نزدیک به 10 سال می‌شود که در رده‌های سنی این تیم بازی کردم. حق من نبود که این‌طور با من رفتار شود اما اشکالی ندارد. جوان هستم و در آینده دوباره مسیرم حتما به استقلال می‌افتد.

درباره وضعیت خودت اصلا با ساپینتو صحبت کرده‌ای؟

نه واقعیت این است که با او صحبتی نداشتم.

برای آینده چه تصمیمی گرفتی؟

من تازه 24 سال دارم و فعلا که هنوز چیزی مشخص نشده است و منتظر آینده هستم. پارسال چون 6 بازی برای هوادار انجام دادم بازیکن سهمیه زیر 25 سال این تیم محسوب می‌شوم و از سوی دیگر سهمیه این رده سنی در استقلال پر بود. اگر بتوانم در هوادار نظر آقای الهامی را جلب کنم فکر می‌کنم بتوانم خودم را به‌خوبی نشان بدهم.

اولین‌بار اسم تو زمان سرمربیگری فرهاد مجیدی مطرح شد. با توجه به اعتقاد فرهاد به بازیکنان جوانی ازجمله خودت، توقع داشتی پیش‌فصل پارسال با حضور مجیدی در استقلال قرضی از این تیم جدا شوی؟

اتفاقا آقای مجیدی در ابتدا به من گفت نرو و در استقلال بمان و من خودم خیلی اصرار کردم تا این اتفاق بیفتد. من پارسال قبل از اینکه برای بازی با الهلال به دبی برویم با آقا فرهاد صحبت کردم و به او گفتم اگر امسال در استقلال بمانم پشت‌خط بزرگ‌ترها مانده و بازی به من نمی‌رسد. من دو پسته هستم و در هر دو پستم بازیکنان مطرحی در تیم بودند. بازیکنانی مانند غلامی و یزدانی و مردامند یا وریا در سمت راست و مشخص بود بازی به من نمی‌رسد. سیداحمد هم تا آن زمان هنوز در استقلال بود و جدا نشده بود. در هر صورت خودم پیشنهاد جدایی دادم و گفتم از هوادار پیشنهادی آمده و می‌خواهم به این تیم بروم که وی به من گفت عنایتی دوست من است و دوست داریم به این چهره هم کمک کنیم اما از این موضوع مطمئن هستی که در پاسخ گفتم بله و اگر به من مجوز بدهید با هواداری‌ها مذاکره می‌کنم که درنهایت آقافرهاد گفت قرضی برو که سال بعد برگردی. البته یکی از کمک‌های ایشان هم به من گفت به‌دنبال کارهای سربازی‌ات باش و اگر می‌توانی این یک سال را در تیم‌های نظامی بازی کن که گفتم چون پیشنهادم از تهران است این موضوع برایم بهتر است، ضمن اینکه فعلا از معافیت تحصیلی برخوردار هستم.

مجیدی گفت سال بعد برگرد اما امسال خودش در تیم نیست.

بله درست است که این هم از بدشانسی من بود.

به نظر می‌رسد اگر مجیدی بود، با وجود قطع همکاری با وریا، تو گزینه خوبی برای جایگزینی کاپیتان آبی‌ها می‌شدی.

بله، درست است. به همین دلیل خیلی منتظر بودم تا فصل تمام شود و فقط به استقلال برگردم چون مجیدی بود و خودش گفته بود قرضی برو که بتوانی برگردی.

با مجیدی هنوز در ارتباط هستی؟

خیر، اما دوست داشتم دوباره با او کار کنم و به همین دلیل دوست داشتم هرچه سریع‌تر فصل تمام شود و برگردم تا دوباره با ایشان کار کنم اما در هر صورت ایشان جدا شد تا بدشانسی پشت بدشانسی باشد.

درباره وریا غفوری چه صحبتی داری؟

صحبت خاصی ندارم. اصلا نمی‌توان درباره ایشان حرفی زد.

با توجه به جدایی خودت، خبر نداری چه کسی می‌خواهد جایگزین وریا شود؟

صحبت‌هایی درباره حضور نجاریان شده بود که گویا اگر باشگاه رضاوند را به فولاد بدهد بتواند نجاریان را جذب کند. البته من هم این موضوع را شنیدم و خبر قطعی ندارم.

همیشه این انتقاد به مدیران رده‌های سنی باشگاه استقلال و آکادمی این باشگاه می‌شود که با وجود استعدادهای خوب استقلالی که در کشور حضور دارند اما عدم‌برنامه‌ریزی مناسب در سال‌های اخیر باعث شده بهره‌برداری خوبی از این لحاظ صورت نگیرد. با توجه به اینکه خودت از رده‌های سنی استقلال کار را آغاز کردی چقدر به این موضوع اعتقاد داری؟

بله، درست است و خداوکیلی در آکادمی همین حالا هم بازیکنان خوبی حضور دارند و فقط باید یک نفر مدیریت خوبی کند تا به اوضاع سروسامان بدهد. البته یکی، دو سالی که آرش برهانی امور را در دست گرفته وضعیت متفاوت شده چون خیلی تلاش کرده است تا امکانات و شرایط خوبی را برای رده‌های سنی مهیا کند. این تیم‌ها برخلاف گذشته امروز دکتر و مربی بدنساز دارند و برهانی خیلی زحمت می‌کشد تا همه امکانات را فراهم کند و ان‌شاءالله که آن اتفاق خوب برای آکادمی هم بیفتد و بازیکنان این تیم در آینده در استقلال یا تیم‌های دیگر دیده شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج