۱۲۲۸۲۳۹
۷۳
۷۳
پ

چهار گزینه یوونتوس برای جانشینی دی‌لیخت

یوونتوس که تقریبا ماتیاس دی‌لیخت را از دست داده، روی ۴ مدافع برای پرکردن جای او فکر می کند.

ورزش سه: یوونتوس که تقریبا ماتیاس دی‌لیخت را از دست داده، روی ۴ مدافع برای پرکردن جای او فکر می کند.

انتقال ماتیاس دی‌لیخت به بایرن را بیاد دیرگ قطعی دانست. ستاره هلندی پس از سه فصل بازی برای یوونتوس با انتقال تا سال ۲۰۲۷ و به ارزش ۷۰ میلیون یورو راهی مونیخ خواهد شد تا چالشی جدید را تجربه کند. به این ترتیب یوونتوس پس از جدایی جورجو کیلینی، حالا یک مدافع دیگر خود را از دست خواهد داد. در حال حاضر لئو لونوچی، روگانی و گاتی تنها مدافعان یوونتوس هستند.

چهار گزینه یوونتوس برای جانشینی دی‌لیخت

طبق گزارش گاتزتا دلواسپورت، مدیران یووه برای پر کردن جای خالی دی‌لیخت روی 4 بازیکن تمرکز کرده اند و باید دید در نهایت کدام یک به یوونتوس ملحق خواهد شد. پائو تورس، مدافع ملی پوش ویارئال، گابریل از آرسنال، گلیسون برمر، مدافع برزیلی تورینو و نیکولا میلنکوویچ، فیورنتینا مدنظر یوونتوس قرار دارند.

چهار گزینه یوونتوس برای جانشینی دی‌لیخت

پائو تورس در میان اینها گران‌ترین مدافع محسوب می شود. او که تا 2024 با ویارئال قرارداد دارد، مورد علاقه یکی دو تیم لیگ برتری است و قیمت او 50 میلیون یورو تخمین زده می شود. 

 
چهار گزینه یوونتوس برای جانشینی دی‌لیخت

گابریل ماگلاش چند ماهی است که شایعات انتقالش به یووه شنیده می شود، پس از بازگشت سالیبا به آرسنال، حالا مشکل خاصی برای جدایی از یوونتوس نخواهد داشت. رقم انتقال او 40 میلیون یورو خواهد بود. در مورد برمر گفته می شود او یک قدم تا پیوستن به اینتر فاصله دارد مگر اینکه پیشنهاد رسمی یووه نظر او را تغییر دهد.

چهار گزینه یوونتوس برای جانشینی دی‌لیخت

میلنکوویچ نیز در میان این 4 گزینه کمترین محبوبیت را دارد و در صورت شکست در جذب سه مدافع دیگر، گفت‌وگوها برای انتقالش جدی خواهد شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج