۱۲۲۸۴۴۳
۳ نظر
۱۱۵
۳ نظر
۱۱۵
پ

گولسیانی: کار زیر نظر گل‌محمدی برایم جالب است

مدافع گرجستانی جدید پرسپولیس از انگیزه هایش برای پیوستن به این تیم می‌گوید.

ایلنا: پرسپولیس فصل گذشته در خط دفاعی خود روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و از همین رو یکی از اولین پست‌هایی که یحیی گل محمدی برای ترمیمش دست به کار شد این پست بود و با خرید مرتضی پور علی گنجی و گئورگی گولسیانی سعی کرد وضعیت متفاوتی در فصل جدید در این ناحیه از زمین برای تیمش رقم بزند. گولسیانی چند سالی است که در ایران و در تیم‌های مختلف از جمله سپاهان، نساجی و ذوب آهن بازی می‌کند و همیشه عملکرد خوب و مطمئنی داشته و باید دید امسال هم می‌تواند از این چالش جدید سر بلند بیرون بیاید یا نه. 

گولسیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دلیل قبول پیشنهاد پرسپولیس‌ توضیح داد: من در تعطیلات و در کشورم بودم و مشغول استراحت بودم. پرسپولیس اولین تیمی بود که به من پیشنهاد داد و زمانی که پیشنهاد پرسپولیس به من رسید با توجه به پایان قراردادم با سپاهان منتظر یک چالش جدید بودم، من چند پیشنهاد از عربستان سعودی داشتم، اما هنوز تصمیمی نگرفته بودم و چیزی مشخص نبود.  بعد از آن از تیم های ایرانی دیگر هم پیشنهاد داشتم، اما هیچ کدام به پیشنهاد پرسپولیس نزدیک نبودند و این پیشنهاد برایم جذابیت بیشتری داشت و برای همین آن را مناسب ترین گزینه برای ادامه فوتبالم دیدم.

وی در مورد دلیل آمدنش به پرسپولیس هم توضیح داد: در تمام زندگی ام جاه طلبی های بزرگ و اهداف بزرگی داشتم، اما هرگز در رویاها زندگی نمی کنم.  من آدم واقع بینی هستم. یکی از اهداف من پوشیدن پیراهن تیم ملی گرجستان است و اول از همه خودم به این نتیجه رسیدم که لیاقت حضور در تیم ملی را دارم و مطمئنم با پرسپولیس شانس بیشتری برای رسیدن به آن را دارم و از همین رو یکی از اهدافم در کنار اینکه دوست دارم قهرمانی در فوتبال ایران را بالاخره تجربه کنم این است که به کمک پرسپولیس بتوانم ملی‌پوش شوم.

مدافع گرجستانی پرسپولیس در مورد اینکه همراه با او سپاهانی‌های دیگری هم به پرسپولیس آمدند، خاطرنشان کرد: همیشه رفتن به تیم جدید یک چالش است و سازگاری با محیط جدید کمی دشوار و زمان‌بر است. من دو دوست خوب به نام دانیال اسماعیلی‌فر و سروش رفیعی در تیم دارم که از این بابت خوشحالم و این کار من را برای سازگاری با محیط و تیم جدید خیلی راحت‌تر می‌کند. 

گولسیانی در پایان در مورد کار زیرنظر یحیی گل‌محمدی هم خاطر نشان کرد: کار با آقای یحیی بسیار جالب است، دید، سلیقه و سبک فوتبال ایشان به من نزدیک است. من پیش از این فقط مقابل تیم‌های ایشان بازی کرده بودم و زیر نظر او کار نکرده بودم و با شیوه تمرینات و مسایلی از این دست آشنایی نداشتم ولی حالا خیلی برایم جالب شده است. در این چند روز تمرینات بدنی بیشتری داشتیم، اما شرایط و جو تیم عالی است و آماده یک فصل فوق العاده هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قرمز

      می دونیم

    • بی نام

      هیچی نمیدونی

    • بی نام

      گل محمدی حکومتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج