۱۲۲۸۵۰۲
۱ نظر
۹۲
۱ نظر
۹۲
پ

حسن‌زاده: ایرانی‌ها بالاتر از اسکوچیچ هستند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مربیان ایرانی از لحاظ فنی بیشتر از اسکوچیچ دانش دارند.

خبرگزاری مهر: رضا حسن زاده در حاشیه جام چهارجانبه ای به مناسبت یادبود شهدای متروپل گفت: یک بار دیگر دور هم جمع شده ایم تا یاد و خاطره عزیزانی که در سانحه متروپل جان خود را از دست داده اند را گرامی بداریم و برای خانواده‌های آنها از خداوند صبر می‌خواهیم.

وی در مورد وضعیت این روزهای تیم ملی هم گفت: متأسفانه تیم ملی ما شرایط خوبی ندارد. سرمربی تیم را برکنار کردند و دوباره او را بازگرداند. اختلاف بین بازیکنان زیاد شده است. در زمان ما این اتفاق نمی‌افتاد چون مدیریت قوی بود. علی پروین در آن زمان هدایت تیم ملی را برعهده داشت و بیشترین بازیکنانی که سهمی در قهرمانی تیم ملی در آسیا داشتند بازیکنان استقلال بودند اما این مسئله هیچ وقت دو دستگی و اختلاف بوجود نیاورد و همه تحت مدیریت علی پروین بازی کردند.

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: باید بپذیریم مربیان ایرانی دانش بالاتری از اسکوچیچ دارند. نمی دانم چرا قبل از اینکه اسکوچیچ را بیاوریم یک مربی خارجی خوبی به خدمت نگرفتیم و با توجه به اینکه مربیان ایرانی چون دایی، قلعه نویی و نکونام نپذیرفتند که هدایت تیم ملی را برعهده بگیرند دوباره اسکوچیچ را آوردیم. او ضعف مدیریتی دارد و امیدوارم با همه این شرایط بتوانیم در جام جهانی موفق باشیم.

وی در مورد ساپینتو مربی استقلال هم گفت: او را نمی‌توانیم الان قضاوت کنیم. در حال حاضر او فقط تیم را تمرین می‌دهد. زمانی می‌توانیم او را بشناسیم که لیگ شروع شود و آن زمان، او را ارزیابی کنیم.

حسن زاده در پایان و در خصوص اشک‌های مجتبی جباری هم گفت: مجتبی حرف بدی نزد. او فقط نگرانی وضعیت وریا غفوری بود و حرف دل همه را زد و ما امیدوار هستیم که یک بار دیگر وریا به جمع آبی پوشان بازگردد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      آقای حسن زاده بی انصافی این همه به اسکوچیچ گیر بدید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج