۱۲۲۸۶۶۹
۸۴
۸۴
پ

حاجی‌پور: استقلال هنوز کامل نیست

کارشناس فوتبال در انتقاد بر اعتراف عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: تصمیم سلیقه‌ای که منطبق بر قانون نبود ظلم به ۱۵ تیم دیگر لیگ برتری بود.

خبرگزاری مهر: عضو رسانه‌ای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در یکی از برنامه‌های تلویزیونی در خصوص حکم محرومیت ۶ جلسه‌ای یحیی گل محمدی اعترافی داشت که این اعتراف با واکنش‌های زیادی از سوی اهالی فوتبال مواجه بود.

افشین حاجی پور پیشکسوت استقلال و کارشناس فوتبال ضمن انتقاد به عملکرد کمیته انضباطی گفت: عضو کمیته انضباطی می‌گوید طبق قانون سرمربی پرسپولیس باید ۶ ماه محروم می‌شد که آنها خواستند این محرومیت ۶ جلسه‌ شود، چون تشخیص دادند که محرومیت برای فوتبال خوب نیست. اگر محرومیت خوب نیست چرا برای دیگران اعمال می‌شود و اصلاً چرا قانونی شده است؟

پیشکسوت فوتبال اظهار داشت: رفتار آقایان درست مثل این است که راننده‌ای از چراغ قرمز عبور کند و افسری بگوید من تشخیص دادم که جریمه در رانندگی خوب نیست. بدون آنکه فکر کند عبور از چراغ قرمز ممکن است منجر به تصادف و حتی جرح و مرگ دیگری شود. آیا نادیده گرفتن قانون خودش رفتاری قانونی است؟ از نظر من این نادیده گرفتن قانون و صدور حکم سلیقه‌ای به نوعی ظلم به ۱۵ تیم دیگر و به خصوص تیم‌هایی که در کورس قهرمانی قرار داشتند بود.

حاجی پور در خصوص شرایط استقلال و نقل و انتقالات این تیم گفت: با اینکه هنوز نقل و انتقالات تمام نشده، اما تا همین جای کار هم به نظر من عملکرد باشگاه خوب و قابل قبول بوده است. اما این کافی نیست و با جذب حداقل یکی دو بازیکن دیگر باید به تقویت نقاطی پرداخت که هنوز کمبود بازیکن به چشم می‌خورد که مهم‌ترین آن یک هافبک طراح است.

مدافع سابق آبی پوشان گفت: حفظ سیلوا، مهدی پور و یامگا که ارکان موفقیت تیم در فصل گذشته بودند و بازگرداندن مرادمند اتفاقات مثبتی در تیم بود. اما در مورد جدایی وریا غفوری و امیر حسین حسین زاده می‌توان از عملکرد باشگاه انتقاد کرد.

وی افزود: امیدوارم هرچه زودتر تکلیف کاوه رضایی و محمد محبی هم مشخص شود چون آنها بازیکنان بزرگ و باتجربه ای هستند که می‌توانند در این فصل به آبی پوشان کمک کرده و برای آنها مثمر ثمر باشند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج