۱۲۲۸۶۷۲
۳۰۵
۳۰۵
پ

همه امید تیم لیگ برتری به لیست خروج ساپینتو

تکلیف آرش رضاوند هافبک استقلال قرار است بعد از اردوی ترکیه مشخص شود.

خبرورزشی: بدون شک یکی از پربحث‌ترین موضع نقل‌وانتقالات انتقال آرش رضاوند به فولاد خوزستان است. این بازیکن بعد از پایان قرارداد پنج‌ونیم میلیاردی نیم‌فصل قبل با فولاد، به استقلال برگشت و اتفاقا از این بازگشت راضی بود تا اینکه همین چندی پیش متوجه شد ساپینتو علاقه‌ای به او ندارد. ابتدا رضاوند در لیست خروج قرار گرفت اما به شرط و شروطی دوباره به تیم راه پیدا کرد. این اما داستانی جدید از ماجرای‌های رضاوند بود. این بازیکن به‌خوبی می‌دانست جایی در ترکیب ساپینتو ندارد. از طرفی اگر می‌خواهد بماند باید مبلغ قراردادش را کاهش دهد. درحالی که در فولاد هم مورد تایید نکونام است و هم می‌تواند پول بیشتری بگیرد. درنتیجه ساز جدایی کوک کرد و برای فولادی‌ها چراغ‌سبز نشان داد.

فولاد وارد عمل شد و درخواست انتقال قطعی رضاوند به این تیم را مطرح کرد. استقلالی‌ها اما این‌بار با درخواستی عجیب برای رضایتنامه او ۳۵ میلیارد تومان درخواست کردند یا معاوضه با نجاریان و کوشکی را خواستند.

اینجاست که می‌توان گفت سنگ بزرگ علامت نزدن است. از پیشنهاد استقلال مشخص بود که آنها نمی‌خواهند رضاوند را به فولاد بدهند؛ چراکه از ابتدا فولادی‌ها برای جذب او سرکیسه را شل نکرده، نکونام و چند بازیکن را به آنها ندادند و درواقع چون فکر می‌کنند از سوی فولادی‌ها اذیت شدند حالا می‌خواهند به نوعی تلافی کنند. رضاوند اما اصرار به این انتقال دارد؛ چراکه قبل از هر چیز می‌داند می‌تواند قرارداد مالی بهتری ببندد و در ادامه شانس حضور در آسیا را دارد.

روز گذشته اما رضاوند که همراه استقلال در اردوی ترکیه حضور دارد با استوری عجیب با پیراهن فولاد همه را بار دیگر متوجه خود کرد. از این استوری این‌طور برداشت می‌شد که راه انتقال او به فولاد هموار شده است اما اشتباه می‌کرد. هیچ توافقی حاصل نشده و استقلالی‌ها کوتاه نیامده بودند. فولاد نه قصد پرداخت پول به باشگاه استقلال را دارد و نه به هیچ قیمتی کوشکی و نجاریان را به آنها می‌دهد. در نتیجه باید اعلام کنیم که پروژه انتقال رضاوند به فولاد فعلا منتفی است. حالا چرا فعلا؟ اسماعیل گودرزی در این مورد  گفت: «مذاکرات در مورد رضاوند منفی بوده است. اختیار این بازیکن دست باشگاه استقلال است. بعد از اردوی ترکیه تکلیف او مشخص می‌شود. اگر بعد از اردو بار دیگر استقلالی‌ها این بازیکن را نخواستند باب مذاکره را باز می‌کنیم. باید دید کادرفنی ما تا چه حد این بازیکن را می‌خواهد و بنابر میزان تمایل کادرفنی تلاش می‌کنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج