۱۲۲۹۲۸۱
۱ نظر
۳۳۹
۱ نظر
۳۳۹
پ

اسدی: رفتن مطهری و فنایی، به ضرر گل‌محمدی می‌شود

​هافبک سابق تیم پرسپولیس گفت: باشگاه بازیکنان خوبی را جذب کرد ولی نبود مهاجم گلزن برای تیم گل محمدی باعث می‌شود سرخپوشان ضرر کنند.

خبر ورزشی: هافبک سابق تیم پرسپولیس گفت: باشگاه بازیکنان خوبی را جذب کرد ولی نبود مهاجم گلزن برای تیم گل محمدی باعث می‌شود سرخپوشان ضرر کنند.

ابراهیم اسدی درباره یارگیری پرسپولیس رد فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: سرخپوشان برای فصل بیست و دوم لیگ برتر بازیکنان خوبی را به خدمت گرفتند. در خط دفاع و هافبک بازیکنان با تجربه هم به تیم ملحق شدند ولی متاسفانه تیم گل محمدی مهاجم جذب نکرد و این موضوع یک مشکل اساسی است.  

وی افزود: عدم خرید مهاجم برای پرسپولیس یک معضل است. در فصل گذشته نیز تیم گل محمدی به خاطر نداشتن یک مهاجم گلزن خیلی ضرر کرد و حتی قهرمانی را از دست داد.

هافبک سابق سرخپوشان ادامه داد: بعد از طارمی و علیپور پرسپولیس نتوانسته یک مهاجم تمام کننده را جذب کند و طبعا اگر برای این فصل مهاجمی جذب نشود، سرخپوشان ضرر می‌کنند. هر چقدر در خط دفاع و هافبک بی نظیر باشیم یا تماشاگر پسند بازی کنیم ولی گلزنی و نتیجه گیری تیم بسیار مهم است.

اسدی درخصوص تغییر نیمکت پرسپولیس در فصل جدید نیز گفت: به نظر من گل محمدی باید کادر فنی تیم را نگه می‌داشت، مطهری و فنایی جزو مربیان خوب ایران هستند و کمک زیادی به تیم کرده بودند. با رفتن آنها شاید گل محمدی ضرر کند. مطهری دست راست گل محمدی بود و نقش اساسی در تیم گل محمدی داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرویزنعمتی

      والله منهم فکرمیکردم آقای مطهری نقش زیادی درتاکتیک پرسپولیس داردولی وقتی شجاعی وشریفی جذب تیم نساجی شدندپارادوکسی بوجودآمدکه آقای مطهری که این دوبازیکن روقبول داره پس چطور درپرسپولیس باوجود ایشان به این دوجوان بازی نمیرسید؟!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج