۱۲۲۹۳۷۴
۴۴
۴۴
پ

حدادی‌فر: شرایط تیم ملی نگران‌کننده است

ملی‌پوش سابق تیم ملی فوتبال و مربی تیم ذوب‌آهن شرایط تیم ملی در آستانه جام جهانی را نگران کننده دانست و گفت: با ابقای اسکوچیچ تصمیم خوب و گام بلندی برای تیم ملی برداشته شد، اما تبعاتی هم به دنبال دارد که فدراسیون باید تمام قد پشت سرمربی تیم ملی بایستد.

ایسنا: قاسم حدادی‌فر که به تازگی به عنوان دستیار در جمع کادر فنی تیم ذوب‌آهن حضور یافته در خصوص شرایط تیم ملی و تصمیمات ضد و نقیض کمیته فنی و فدراسیون فوتبال اظهار کرد: البته که حق اسکوچیچ است تا در جام ‌جهانی سرمربی تیم ملی باشد. پیش‌تر در این مورد صحبت کرده بودم، اما شرایط تیم ملی و وضعیت فدراسیون نگران کننده است.

وی با بیان اینکه ابقا سرمربی تیم ملی تصمیم درستی بود، افزود: بازگشت اسکوچیچ تصمیمی بود که به عقیده من درست است، اما باید توجه داشت این بازگشت تصمیمات مهم‌تری در ادامه می‌طلبد. در نهایت همه جامعه باید پشت سرمربی باشد، چون زمان کم است و جایگزینی کسی دیگر کار سختی است.

ملی‌پوش سابق ذوب‌آهن تأکید کرد: باید وجهه سرمربی حفظ شده و اختیارات لازم به او داده شود تا تیم خوبی در جام‌ جهانی داشته باشیم.

حدادی‌فر خاطرنشان کرد: با ابقای اسکوچیچ گام بلندی برای تیم ملی برداشته شد، اما تبعاتی به دنبال دارد. این تبعات در تصمیم‌گیری‌های بعد مشخص خواهد شد که امیدوارم در آن زمان نیز خوب عمل کنند تا حواشی جمع شود.

ملی پوش سابق تیم ملی فوتبال در پاسخ به وجود دو دستگی در تیم ملی، تصریح کرد: اگر فدراسیون در این موضوع کوتاه بیاید بزرگ‌ترین ضربه را تیم‌ملی خواهد خورد. فدراسیون فوتبال و تمام مردم پشتیبان سرمربی باشند. او بسیار خوب کار کرده و حق اسکوچیچ است که در جام جهانی سرمربی تیم ملی باشد. انتظار داریم با مدیریت و پردازش بهتر فدراسیون تدارک خوبی برای تیم ملی دیده شود.

وی یادآور شد: در این شرایط بد اقتصادی مردم، فوتبال می‌تواند شور و هیجان در جامعه ایجاد کرده و شادی به خانه‌ها بیاورد. مردم منتظر اتفاق خوب در جام جهانی‌اند که البته دور از دسترس نیست، اما با این روندی که پیش می‌رویم شرایط بسیار سختی داریم.

حدادی‌فر ادامه داد: به عقیده من تصمیم خوبی برای بازگرداندن اسکوچیچ گرفته شد و باید هر چه زودتر تصمیمات خوب بعدی گرفته شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج