۱۲۲۹۵۸۸
۳۵۹
۳۵۹
پ

ال‌کلاسیکوی نه‌چندان دوستانه را ژاوی برد

بارسلونا در دیداری تماشایی و پر از موقعیت گلزنی، در نهایت با یک گل موفق شد از سد رئال مادرید عبور کند.

ورزش سه: رئال مادرید در روزی که ستاره های خط حمله خود از جمله کریم بنزما را در اختیار نداشت، در مقابل بارسلونا نمایش چندان خوبی ارائه نداد و در نهایت احتمالا خوش شانس بود که فقط با یک گل مغلوب این تیم شد.

رئال مادرید بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی فده والورده می توانست با ضربه فوق العاده و تماشایی خود از پشت محوطه جریمه دروازه بارسلونا را باز کند، اما این ستاره اوروگوئه ای بدشانس بود و ضربه او به دیرک دروازه برخورد کرد. 

در ادامه و روی اشتباه عجیب ادواردو کاماوینگا بود که بارسلونا صاحب فرصت بسیار خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه آنسو فاتی در مقابل دروازه اصلا خوب نبود و این موقعیت عالی برای کاتالان ها از دست رفت.

ال‌کلاسیکوی نه‌چندان دوستانه را ژاوی برد
ال‌کلاسیکوی نه‌چندان دوستانه را ژاوی برد

اما در دقیقه 27 این بارسلونا بود که به گل اول مسابقه دست یافت. روی پاس اشتباه ادر میلیتائو، رافینیا در سمت راست و پشت محوطه جریمه رئال مادرید صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شد و با ضربه ای فوق العاده و غیرقابل مهار موفق شد گل اول بارسلونا را وارد دروازه تیبو کورتوا کند. در ادامه اتفاق خاصی به جز درگیری بازیکنان در دقایق پایانی نیمه اول رخ نداد و بارسلونا در نهایت با همان برتری 0-1 راهی رختکن شد.

رئال مادرید نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در صدد جبران برآمد. در همان دقایق ابتدایی مارکو آسنسیو در دهانه دروازه صاحب بهترین موقعیت برای زدن گل تساوی شد، اما ضربه زمینی و بغل پای او دقیق نبود و از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه جریان بازی کمی آرام و بیشتر در میانه میدان دنبال شد. در دقیقه 70 فرانک کسیه صاحب موقعیت مناسبی برای باز کردن دروازه رئال مادرید شد، اما ضربه او چندان محکم و دقیق نبود و در اختیار تیبو کورتوا قرار گرفت.

ال‌کلاسیکوی نه‌چندان دوستانه را ژاوی برد

دقایقی بعد و روی حرکت فرانک کسیه بود که عثمان دمبله در سمت راست محوطه در موقعیتی تقریبا تک به تک قرار گرفت، اما ضربه محکم او را تیبو کورتوا با عکس العملی فوق العاده دفع کرد. در ادامه باز هم بارسلونا صاحب موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه ضعیف ممفیس دیپای در مقابل دروازه را باز هم دروازه بان بلژیکی رئال مادرید دفع کرد.

در دقیقه 90 تیبو کورتوا ابتدا ضربه سرجینیو دست را به زیبایی مهار کرد و به کرنر فرستاد و در ادامه این سنگربان آماده این بار مقابل شوت عثمان دمبله عکس العمل نشان داد تا در نهایت این دیدار تماشایی با برتری 0-1 بارسلونا به پایان برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج