۱۲۲۹۸۰۶
۴۶۰
۴۶۰
پ

غافلگیری رونالدو و احتمال ماندن در منچستر!

فابریزیو رومانو، شایعات اخیر درباره مقاصد احتمالی کریستیانو رونالدو را تکذیب کرد و گفت همه خبرهای اخیر درباره مقصد رونالدو پس از ترک منچستریونایتد، اخبار جعلی است.

ورزش سه: فابریزیو رومانو، شایعات اخیر درباره مقاصد احتمالی کریستیانو رونالدو را تکذیب کرد و گفت همه خبرهای اخیر درباره مقصد رونالدو پس از ترک منچستریونایتد، اخبار جعلی است.

 فابریزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی، همه شایعات اخیر و گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای درباره مقصد بعدی کریستیانو رونالدو بعد از ترک باشگاه منچستریونایتد را بی‌اساس خواند.

کریستیانو رونالدو، اوایل تابستان امسال رسما از تصمیم خود برای ترک باشگاه منچستریونایتد پرده برداشت. از آن زمان تا امروز، بارها شایعات و خبرهایی درباره زمان رسمی جدا شدن او از شیاطین سرخ و تیم بعدی‌اش منتشر شد.

غافلگیری رونالدو و احتمال ماندن در منچستر!

از چلسی و بایرن مونیخ گرفته، از رئال مادرید گرفته تا بارسلونا، از اسپورتینگ لیسبون تا این اواخر اتلتیکو مادرید، در واقع روزی نیست که شایعه‌ای درباره رونالدو و مقصد احتمالی‌اش در تابستان امسال منتشر نشود.

 
در میانه‌های این شایعات، یکی از خبرها که جلب توجه کرد احتمال بازگشت ابرستاره پرتغالی به تیم سابقش در کشور خود، اسپورتینگ لیسبون بود. شایعه‌ای که در زمان مطرح شدنش در هفته‌های اخیر بعد از مدت کوتاهی به حاشیه رفت تا نام تیم‌های بزرگتر اروپایی مطرح شود.

اما اخیرا بار دیگر موج شایعات درباره بازگشت رونالدو به اسپورتینگ بالا گرفت. فابریزیو رومانو نیست به این موج اخیر واکنش نشان داد و در ستون خود برای وب‌سایت کات‌آفساید نوشت:" بین کریستیانو و اسپورتینگ در حال حاضر هیچ ارتباطی وجود ندارد. این داستان، فیک‌نیوز است. وضعیت رونالدو عملا همان وضعیت 20 روز پیش است. کریستیانو می‌خواهد یونایتد را ترک کند و تن‌هاخ منتظر است تا فرصت دیدار او فراهم شود چون امیدوار است بتواند نظر کریستیانو را عوض کند".

رونالدو چند روز پیش و با مطرح شدن موج اول شایعات درباره پیوستنش به اسپورتینگ، به خبری که یک رسانه پرتغالی مطرح کرده بود واکنش مستقیم نشان داد و آن را جعلی دانست. موج دوم شایعات درباره این انتقال حالا توسط رومانو تکذیب شد.

غافلگیری رونالدو و احتمال ماندن در منچستر!
واکنش رونالدو به اولین موج شایعات درباره بازگشت او به اسپورتینگ

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج