۱۲۳۰۲۸۰
۹۶
۹۶
پ

بارسلونا- یوونتوس در ورزشگاهی خاطره‌انگیز

ورزشگاه کاتن بول دالاس بامداد فردا میزبان بازی دوستانه بارسلونا و یوونتوس خواهد بود؛ ورزشگاهی که برای مارادونا و آرژانتینی ها بسیار خاص است.

ورزش سه: بارسلونا و یوونتوس ساعت ۵ بامداد فردا در ورزشگاه دالاس به میدان خواهند رفت. این سومین بازی دوستانه بارسلونا در تور آمریکاست؛ تیمی که در دو بازی قبلی موفق به شکست اینترمیامی و رئال مادرید شده است.

بارسلونا- یوونتوس در ورزشگاهی خاطره‌انگیز

بازی در ورزشگاه "Cotton Bowl" برگزار خواهد شد؛ ورزشگاهی با گنجایش 90 هزار نفر که برای دیگو مارادونای فقید؛ حکم آخرین میزبان بازی های ملی را داشت. کاتن بول یکی از ورزشگاه های جام جهانی 1994 آمریکا بود و دیگو مارادونا آخرین بازی ملی خود را در آن انجام داد.

بارسلونا- یوونتوس در ورزشگاهی خاطره‌انگیز
بارسلونا- یوونتوس در ورزشگاهی خاطره‌انگیز

 مارادونا پس از مدت ها دوری از رقابت های ملی جام را عالی و روی فرم شروع کرد. او در بازی نخست یکی از 4 گل آرژانتین را به یونان زد و در دومین بازی که در کاتن بول دالاس برگزار شد، دو پاس گل داد تا آلبی سلسته 2-1 بر نیجریه غلبه کند اما پس از آن بازی از مارادونا تست دوپینگ گرفته شد و ساعاتی قبل از سومین بازی آرژانتین که برابر بلغارستان بود(شکست 2-0)، تست او مثبت اعلام شد و فیفا برای او 15 ماه محرومیت در نظر گرفت.

بارسلونا- یوونتوس در ورزشگاهی خاطره‌انگیز

مارادونا پس از اتمام محرومیت برای بوکا جونیورز به میدان رفت و با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کرد. او سال 1991 و در ناپولی هم به دلیل مثبت شدن تست کوکائین، 15 ماه محروم شده بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج