adexo3
۱۲۳۰۳۵۵
۱۲۳
۱۲۳
پ

برهانی: بازیکنان شایسته به استقلال تحویل می‌دهم

مدیر آکادمی باشگاه استقلال گفت: تاکنون با ساپینتو درباره آکادمی حرف نزده‌ام و جلسه‌ای برگزار نشده است اما به زودی این اتفاق رخ خواهد داد.

ایرنا: مدیر آکادمی باشگاه استقلال گفت: تاکنون با ساپینتو درباره آکادمی حرف نزده‌ام و جلسه‌ای برگزار نشده است اما به زودی این اتفاق رخ خواهد داد.

 آرش برهانی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: با مساعدت و همکاری آقای عرب براقی توانستیم یک اردوی مناسب را برای امیدهای استقلال در شهر سمنان برگزار کنیم. به جرات می‌توانم بگویم  این اردو از نظر امکانات تمرینی و رفاهی در بهترین و بالاترین سطح برگزار شد و اثرات آن در مسابقاتی که پیش رو مشخص خواهد شد.

سرمربی امیدهای استقلال افزود: هدف اصلی و بزرگ آکادمی استقلال فراهم کردن بستر مناسب برای استعدادهایی است که در آینده به ستاره‌های بزرگی در فوتبال ایران تبدیل خواهند شد. به طور حتم نفرات شاخص و مستعدی در تیم‌های پایه‌ای استقلال وجود دارند که در آینده‌ای نزدیک به نام‌های بزرگی تبدیل می‌شوند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: تاکنون با ریکاردو ساپینتو(سرمربی استقلال) درباره آکادمی استقلال حرف نزده‌ام و جلسه‌ای برگزار نشده است اما به زودی این اتفاق رخ خواهد داد.

برهانی: بازیکنان شایسته به استقلال تحویل می‌دهم

برهانی تاکید کرد: پس از بازگشت استقلال از اردوی ترکیه جلسه‌ای را با سرمربی آبی‌پوشان برگزار و پیرامون مسائل مختلف بحث و تبادل نظر خواهیم کرد. خوشبختانه ساپینتو نگاه ویژه‌ای به بازیکنان جوان و تیم‌های پایه‌ای داشته و تلاش خواهم کرد تا همکاری نزدیکی با او داشته باشم.

وی گفت: لیگ بیست‌و دوم لیگ ویژه و جذابی خواهد بود و مدعیان قدرتمندی خواهد داشت اما استقلال به عنوان قهرمان شایسته فصل قبل، تلاش خواهد کرد تا از قهرمانی‌ خود دفاع کند و شایستگی این مهم را دارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج