۱۲۳۰۴۱۶
۱۳۹
۱۳۹
پ

استقلال هنوز کامل نشده است

پیشکسوت آبی پوشان گفت: تقابل استقلال و سپاهان در هفته اول اتفاقی کم سابقه در لیگ برتر است که از جذابیت خاصی برخوردار می‌باشد.

خبرگزاری مهر: قرعه کشی بیست و دومین دوره از مسابقات لیگ برتر انجام شد و بر اساس قرعه در هفته اول این مسابقات شاهد تقابل جذاب استقلال و سپاهان، دو مدعی جدی کسب قهرمانی در این دوره هستیم تا حساسیت از همین هفته نخست به رقابتهای لیگ برتر تزریق شود.

اصغر طالب نسب پیشکسوت هر دو باشگاه استقلال و سپاهان در این باره اظهار داشت: این از جذابیت‌های لیگ است که در همین هفته اول دو مدعی جدی قهرمانی باید با هم دیدار کنند؛ و قشنگی کار اینجاست که نتیجه این بازی قهرمان فصل را مشخص نمی‌کند، اما حتماً در پایان فصل می‌تواند در سرنوشت دو تیم تاثیر گذار باشد.

وی بیان داشت: تقابل ساپینتو و مورایس که جذاب ترین مربیان این فصل هستند در همین هفته اول جذاب است. شاید خیلی‌ها از جمله خود من دوست داشتیم تقابل این دو را در لیگ ایران ببینیم و حالا مشخص شد که برای این منظور نباید خیلی هم منتظر بمانیم و به زودی این اتفاق رخ می‌دهد.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص شرایط این تیم در نقل و انتقالات گفت: استقلالی‌ها بازیکنان زیادی به خدمت گرفتند اما به نظر می‌رسد هنوز تیم به طور کامل بالانس نیست و برای این منظور حداقل دو بازیکن دیگر در خط میانی مورد نیاز است.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: با اینکه مهدی پور یک هافبک طراح است، اما پست تخصصی او هافبک دفاعی است و استقلال به یک بازیکن طراح برای پست هافبک تهاجمی نیاز دارد تا کارگردانی حملات و حرکات رو به جلو را بر عهده بگیرد. همچنین هنوز به یک وینگر دیگر برای سمت راست نیاز است تا تیم کامل شود و من امیدوارم که مدیران باشگاه هرچه زودتر برای جذب این دو بازیکن اقدام کنند.

طالب نسب در خصوص احتمال جدایی آرش رضاوند و نقل مکان او به فولاد گفت: اطلاعات دقیقی در این خصوص ندارم و تنها شنیده‌هایم حکایت از این انتقال دارد. ما باید به تصمیم سرمربی استقلال در این خصوص احترام بگذاریم و امیدوار باشیم که او بهترین تصمیم را در این مورد می‌گیرد.

 
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج